D&G първa среща Денерис Таргариен и Джон Сноу от “Game of thrones”

104 Прегледа
 



 
Изненадващо или не Dolce&Gabbana се оказаха огромни фенове на американската поредица "Game of thrones". И като такива те се заеха с не леката задача да изпълнят може би една от най-големите мечти на всички почитатели на сериала - да съберат на едно място Денерис Таргариен и Джон Сноу.

Именно Емилия Кларк и Кит Харингтън ще бъдат лицата на най-новата рекламна кампания на емблематичния за бранда парфюм The One, която ще излезе през септември 2017 г. В интернет обаче вече се появиха кадри "зад кулисите" на снимките, показващи пикантни сцени, в една от които двамата дори се целуват.


 
"Емилия Кларк е The One!" 
(Dolce&Gabbana)
 

В прессъобщение до медиите на Долче и Габана се казва, че Емилия Кларк въплъщава идеала за жена според двамата моделиери. Тя е жизнена и сияйна, а естествената й красота съдържа същността на новата кампания - спонтанна, радостна и изпълнена с живот. "Tя  е The One!", категорични са те.
Припомняме, че досега рекламни лица на женския вариант бяха звезди като Скарлет Йохансон, Жизел Бюндхен и др. 

 

Кит Харингтън е Мъжът 

“Кит Харингтън е всичко, което виждаме в мъжа Dolce&Gabbana - млад, естествено чаровен, харизматичен, с богата личност. Не може да има друго лице за The One for Men. Щастливи сме да го приветстваме в семейството на Dolce&Gabbana!”, искрени са Доменико Долче и Стефано Габана.
The One for Men е чувствен и елегантен аромат - eдновременно класически и модерен, енергичен и успокояващ. В състава му се срещат подправки, дървесни и ориенталски нотки, които създават перфектна хармония с уникалната нотка на тютюн.

Джон Сноу в реклама на Jimmy Choo 

За актьорът, който се превъплъти в ролята на Джон Сноу, обаче това не е първата реклама в парфюмерийната индустрия. През 2014 г. той бе рекламно лице на знаменития мъжки аромат Jimmy Choo.
"Кит е перфектният избор, той излъчва вътрешната увереност и игрив, непокорен стил. Притежава осезаема мъжественост, която изглежда небрежно постижима, и страхотно чувство за хумор, наред с истинското си кавалерство", споделя творческият директор на компанията Сандра Чой. 

Парфюмът е създаден от парфюмеристката Ан Флипо, която е работила за марки като Givenchy, YSL и Paco Rabanne. Ароматната композиция съдържа нотки на лавандула, листа от ананас, пачули и др. „Използваме най-фините части на пачулито само за най-изисканите аромати, които оставят незабравима следа след себе си“, издава "тайни от кухнята" Флипо.

Любимият парфюм на Емилия Кларк е L’Instant de Guerlain

Въпреки че от есента ще гледаме Емилия Кларк като лице на D&G, любимият аромат на актрисата се оказва малко по-различен - L’Instant de Guerlain. Това, което можем да кажем със сигурност за парфюма, е, че той не е за всяка жена. Изтънченото му ухание принадлежи само и единствено на онази специфична порода жени, които имат своя собствена класа и стил. Жени, които умеят да заинтригуват дори и само с присъствието си. Най-вероятно това е и основната причина ароматът да допадне на жена като Емилия Кларк.

Невероятният ароматен коктейл на Guerlain L` Instant съдържа нотки на червена ябълка, мандарина, бергамот, жасмин, магнолия, иланг-иланг, мускус, ванилия и тамян. Тази невероятна комбинация има силата да събуди сетивата и да изпълни живота с емоции. Точно като Емилия Кларк!

 

Оставете коментар