Общи условия за ползване на сайта PARFIUM.BG

 

Настоящите Общи условия уреждат взаимоотношенията между "ВАЯ 911" ЕООД (наричан по-долу parfium.bg) от една страна и потребителите на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн parfium.bg (наричан за краткост сайт). Тези условия обвързват всички потребители. С натискането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на parfium.bg (с изключение на линка към настоящите Общи условия), потребителят се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва тези Общи условия. 

 

1. ДАННИ ЗА ТЪРГОВЕЦА

 

1.1 Информация съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите

 

- Наименование на Доставчика:

"ВАЯ 911" ЕООД

- ЕИК (БУЛСТАТ):

202488333

- ИН по ЗДДС:

BG202488333

- Седалище и адрес на управление:

София 1000 , бул. Акад. Иван Е. Гешов 2Е, БЦ Сердика, офис 3/102A

- Данни за кореспонденция:

Раздел Контакти

- IBAN:

BG10UBBS80021022057650

 

1.2. Надзорни органи

 

Комисия за защита на личните данни (КЗЛД)
Адрес: 1592 София, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,
тел.: 02 / 915 35 18
факс: 02 / 915 35 25
e-mail: [email protected]
уеб-сайт: www.cpdp.bg

 

Комисия за защита на потребителите (КЗП)
Адрес: 1000 София, пл."Славейков" №4А,
тел.: 02 / 980 25 24
факс: 02 / 988 42 18
гореща линия: 0700 111 22
уеб-сайт: www.kzp.bg

 

1.3. Администратор на лични данни

 

"ВАЯ 911" ЕООД е дружество, което обработва лични данни в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 и Закона за защита на личните данни. За повече информация относно начините и условията, при които обработваме лични данни, моля да се запознаете с нашата Политика за поверителност, която е достъпна тук.

 

1.4. Линк към ОРС

 

Онлайн платформата за решаване на потребителски спорове (ОРС) на Европейската комисия (ЕК) е достъпна през следния линк: https://webgate.ec.europa.eu/odr/

 

2. РЕГИСТРАЦИЯ

 

За да получите правото да извършвате валидни заявки за закупуване на предлаганите в parfium.bg стоки, е необходимо първо да се регистрирате. При регистрацията трябва да въведете адреса, който ще се използва за доставка, Вашето име и фамилия, e-mail, телефон(и) за връзка. Необходимо е да изберете и парола, която да съответства на заложените от нас критерии за сигурност. След като се регистрирате успешно, при всяка отделна поръчка, имате възможност да коригирате Вашия телефон за контакт и адрес за доставка, както и да посочите Ваш представител, който да приеме поръчката. Можете да коригирате вашите данни по всяко време и без да правите поръчки през раздел „Моят профил“.

С отбелязване в полето "Съгласен съм с "Общите условия"" клиентът извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги, с което декларира, че е запознат с настоящите "Общи условия" и ги приема. Вие се съгласявате, че на основание чл. 13, ал. 4 от Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги отбелязването в това поле поставяте обикновен електронен подпис, който за целите на нашите отношения има силата на саморъчен подпис.

 

3. ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ДАННИТЕ

 

Личните данни, които parfium.bg получава при регистрацията, ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите – приемане и изпълнение на поръчки, доставяне на информация под формата на информационен бюлетин и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката. parfium.bg гарантира, че въпросните данни няма да бъдат използвани за цели, различни от гореописаните. Потребителите, абонирани за информационния ни бюлетин, могат да прекратят абонамента си по всяко време. 

Потребителският акаунт на конкретен потребител може да бъде изтрит от базата данни на parfium.bg, заедно с прилежащите към него данни, по всяко време при желание от страна на потребителя.

Пълна информация за събирането, обработката и използването на личните данни е публикувана в страницата на актуалната ни Политика за поверителност на данните.

 

4. ПОРЪЧКА

 

4.1. Подаване на поръчки

Поръчките се подават от сайта 24 часа в денонощието, вкл. в почивните дни и в дните на официалните празници. При финализиране на Вашата поръчка, Вие имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, начинa и цената на доставката и начина на плащане. След финализирането на поръчката ние ще извършим проверка за наличност и на посочения от Вас телефон и/или електронна поща ще получите потвърждение с необходимата информация, от който момент договорът между нас ще се счита за сключен. За всеки етап от обработването на поръчката (потвърждаване на наличност, изпращане и др.) ще бъдете уведомявани от оператор по е-майл или телефон. Състоянието на текущата, както и на предишни поръчки, можете да следите и от Вашия профил.

 

4.2. Сума за плащане

Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти. Всички цени са с включен ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане. В определени случаи, към цената на поръчката се добавя и цена за доставка, която се определя съгласно тарифата на съответната куриерска компания. Повече информация за цени и срокове за доставка можете да откриете в раздел Доставки.

 

4.3. Проблеми при изпълнение на поръчката

Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини: 

- Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок.

- Не е извършено плащане (забавяне на плащането) от страна на потребителя, ако е избрал банков превод.

- Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка.

- Липса на телефон за контакт с потребителя.

При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи са за наша сметка. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за Ваша сметка.

 

4.4. Доставка

Когато направите поръчка през нашия сайт, ние ще изпратим желаните продукти, когато са налични, в срок от 48 часа след сключването на договора между нас. Потребителят се съгласява, че Дружеството има право да откаже да изпълни поръчка с искана фиксирана дата за изпращане на продуктите, включително за изпращане на продукти в срок, по-дълъг от посочения в предходното изречение.

Повече информация относно доставката на продуктите може да намерите тук - Доставки

 

5. НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ

 

5.1. Плащане при доставка (наложен платеж)

Дължимата сума се заплаща в брой директно на куриера в момента на получаване на стоката. В повечето офиси на Еконт плащането може да бъде осъществено и с банкова карта чрез POS терминал. Ние не гарантираме за поддържането на възможност за плащане чрез POS терминал в офисите на нашите партньори. Молим Ви да имате предвид, че при избор заплащане чрез наложен платеж е възможно да бъде начислена допълнителна фиксирана такса.

 

5.2. Плащане по банков път

Заплащането на дължимата сума се извършва чрез банков превод в указаната от parfium.bg банкова сметка. След постъпване на плащането в нашата система започва обработката на вашата поръчка. При получаване на стоката не се дължи плащане на куриера. 

Важно! При получено плащане по банков път задължително се издава данъчна фактура към платеца, за което същият е длъжен да предостави идентификационни данни съгласно действащото законодателство (за физически лица и еднолични търговци - ЕГН или ЛНЧ, за юридически лица - ЕИК, за други лица - служебен номер).

 

5.3. Плащане през ePay.bg

Поддържа плащане с карти Борика, Euroline, Maestro, Master Card, Visa Electron, Visa Classic. При избиране на този метод ще бъдете прехвърлени към страницата на ePay.bg, за да финализирате транзакцията. След постъпване на плащането в нашата система започва обработката на вашата поръчка. При получаване на стоката не дължите плащане на куриера.

 

5.4. Плащане чрез дебитна/кредитна карта

Поддържа плащане с карти Борика, Euroline, Maestro, Master Card, Visa Electron, Visa Classic. При избиране на този метод ще бъдете прехвърлени към страницата на БОРИКА, за да финализирате транзакцията. След постъпване на плащането в нашата система започва обработката на вашата поръчка. При получаване на стоката не дължите плащане на куриера. Онлайн транзакциите се извършват в защитената страница на БОРИКА, parfium.bg не изисква и не съхранява никакви данни за банковите карти, с които е извършено плащането.

 

6. ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА

 

6.1. Право на отказ

Законодателството на Република България изрично урежда правото на купувача (ФЛ ) да върне закупената стока, без задължение да посочва причините за връщането. Това право може да бъде упражнено в 14 – дневен срок от получаване на поръчания продукт.


6.2. Връщане на стока

Без да се засягат Вашите права относно предявяването на рекламации, молим да имате предвид, че правото на отказ от сключения договор не е абсолютно.
То се подчинява на правилата на приложимото законодателство. Така например съгласно чл. 57, ал. 1, т. 5 от Закона за защита на потребителите, правото на отказ не може да бъде упражнявано по отношение на продукти, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето. За целите на упражняването на Вашето право на отказ от договора за покупко-продажба е необходимо да сте запазили продукта в добър търговски вид, който да позволява последващото му пускане на пазара за други потребители. За избягване на съмнение, за да уважим Вашето искане за отказ от сключения договор, трябва кумулативно (едновременно) да са налице следните предпоставки:
спазване на срока, посочен в т. 6.1.;
уведомяване на продавача по имейл на [email protected] с приложен попълнен формуляр за отказ от поръчка;
съхраняване на продукта в първоначалното му състояние към момента на получаване без същият да е бил тестван или използван по друг начин;
връщане на продукта, придружен с касова бележка/ фактура;
заплащане на транспортните разходи по връщане на продукта се поемат от купувача;
Данни за връшане: получател: фирма ВАЯ 911 ЕООД, адрес: Офис на Еконт гр. София Гюешево БЦ Сердика, телефон за контакт: 089 88 88 821;
не се приемат продукти върнати на място;
продуктите се връщат без наложен платеж;

 

Правото на отказ по настоящата точка е приложимо само когато като купувач е посочено физическо лице, което има качеството „потребител“ по смисъла на параграф 13, т. 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за защита на потребителите.

„Потребител“ е всяко физическо лице, което придобива стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, и всяко физическо лице, което като страна по договор по този закон действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.


6.3. Възстановяване на сумата

При спазването на критериите за връщане на стока, parfium.bg възстановява в пълен размер сумите, получени от потребителя, включително разходите за доставка до адреса на потребителя (ако са били начислени такива и само до размера на стойността на стандартната доставка). Сумата се възстановява не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ по реда описан в точка 6.1 и точка 6.2 по-горе и съгласно чл. 52 от ЗЗП.

Възстановяването на сумата се извършва чрез банков превод в полза на посочена от вас банкова сметка или чрез същото платежно средство, използвано при първоначалната транзакция.

Ние можем да откажем възстановяване, докато не получим продуктите обратно или докато не представите доказателства, че сте ги изпратили към нас – което от двете събития настъпи по-рано.

 

Важно! При върната стока с нарушен търговски вид или в състояние, което не ни позволява да я продадем отново, си запазваме правото, при ваше изрично съгласие, да предоставим само частична компенсация до 70% от цената, на която е била закупена стоката. За нарушен търговски вид се счита разкъсан или отстранен целофан, разлепени етикети или холограмни стикери, нарушена или липсваща част от опаковката и съдържанието на продукта.

 

6.4. Пратки повредени при транспорта

Parfium.bg може да застрахова за своя сметка изпратените пратки до размера на обявената стойност на съдържанието и изпраща поръчаните продукти с възможност за преглед.

Важно! Задължение на клиента (получателя) е да отвори доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера, и да провери за щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането. 

Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, като това се отбелязва със забележка в товарителницата и с попълнен на място констативен протокол в два екземпляра. Констативният протокол е задължителен за валидността на покритите от застраховката щети и липси по пратката. Клиентът, или получателят на пратката, е длъжен да изиска копие от протокола, след което да се свърже с представител на Parfium.bg за завеждане на рекламацията. Parfium.bg се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, включително разходите по връщането на повредената стока, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.

 

6.5. Особени случаи

Възможно е връщане на всеки един закупен артикул от нашия магазин. Поради хигиенни съображения и съгласно приложимото законодателство изключение правят само козметични продукти, подаръчни комплекти и козметични комплекти, съдържащи продукт/и за лице и тяло (които влизат в пряк контакт с кожата), с нарушена или липсваща опаковка и те не подлежат на връщане.

Съгласно българското законодателство, клиентът е отговорен за понижаване стойността на закупения продукт:
Продукт с нарушена опаковка, липса на целофан, холограмен стикер подлежи на преоценка;
Продукт в транспортна опаковка (парфюм без опаковка), при който се установява че е тестван, подлежи на преоценка. В такъв случай, ние си запазваме правото да възстановим част от сумата на продукта, която е до 70% от стойността на покупката.;

 

6.6. Отговорност за разлика в цветовете

Потребителят е информиран, че изображенията, съдържащи се на уебсайта "Parfium.bg", са с илюстративен характер. Колкото и да се стараем те да бъдат възможно най-близо до действителния им вид е възможно да има разлика в цветовете, която се дължи на естествените различния при възпроизвеждането на цветовете от различните модели монитори, фотоапарати и т.н.

 

7. ГАРАНЦИЯ НА СТОКАТА

 

Всички стоки, предлагани в parfium.bg, са предоставени от официални представители и вносители. Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционното обслужване.

 

8. СПОРОВЕ И ЖАЛБИ

 

При възникнали ситуации във връзка с неуредени въпроси, клиентът има право да отправи спорните въпроси към наш сътрудник на посочения за коресподенция адрес.

 

Дата на актуализация: 04-03-2022

 

Клиентите за нас

4.8 от 5
от над 5895 отзива
4.7 от 5
от над 728 отзива

Влезте в нашия имейл клуб и получавайте

ексклузивни намаления, новини и

промо кодове за отстъпка!

Научете повече
Продължавайки да използвате този уебсайт, Вие се съгласявате с Политиката за употреба на „бисквитки“. Научи повече тук. Затвори