ПОЛИТИКА ЗА ОТКАЗ ОТ ПОКУПКА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ, ЗАКУПЕНИ ОНЛАЙН НА PARFIUM.BG

1. Право на отказ
Законодателството на Република България изрично урежда правото на купувача (ФЛ ) да върне закупената стока, без задължение да посочва причините за връщането. Това право може да бъде упражнено в 14 – дневен срок от получаване на поръчания продукт.

2. Условия за връщане на закупения продукт
Условията са посочени кумулативно ( нужно е да са налице всички изброени, за да се упражни съответното право ):
спазване на срока, посочен в т. 1;
уведомяване на продавача по имейл на office@parfium.bg с приложен попълнен формуляр за отказ от поръчка;
съхраняване на продукта в първоначалното му състояние към момента на получаване;
връщане на продукта, придружен с касова бележка/ фактура;
заплащане на транспортните разходи от купувача за връщане на продукта, посочвайки следния адрес: гр. София, ул, „ Иван Вазов“ 22, партер;

3. Възстановяване на сумата
При спазването на условията за връщане на закупената стока parfium.bg възстановява в пълен размер сумата, заплатена при покупка на стоката, включително и транспортните разходи направени от потребителя, за да може да я получи до посочения от него адрес ( ако такива са били начислени и само до размера на стойността на стандартната доставка). Сумата се възстановява в рамките на 14 дни , считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ на основание чл. 52 ЗЗП. Възстановяване на сумата се извършва след получаване обратно на стоката от parfium.bg или след като купувачът представи доказателство за изпращането на продукта. Независимо дали е направена поръчката на стоката през нашия сайт или на място в шоурума ни, сумата се възстановява единствено по банков път на посочена от потребителя банкова сметка.

4. Особени случаи
При върната стока с нарушен търговски вид или в състояние, което не ни позволява да я продадем отново, си запазваме правото да предоставим само частична компенсация до 70% от цената, на която е била закупена стоката. За нарушен търговски вид се счита разкъсан или отстранен целофан, разлепени етикети или холограмни стикери, нарушена или липсваща част от опаковката и съдържанието на продукта.

5. Пратки, повредени при транспорта
Задължение на получателя на пратката е да отвори доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера, и да провери за щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането. Parfium.bg застрахова за своя сметка изпратените пратки до размера на обявената стойност на съдържанието. Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, като това се отбелязва със забележка в товарителницата и с попълнен на място констативен протокол в два екземпляра. Констативният протокол е задължителен за валидността на покритите от застраховката щети и липси по пратката. Клиентът или получателят на пратката е длъжен да изиска копие от протокола, след което да се свърже с представител на Parfium.bg за завеждане на рекламацията. Parfium.bg се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.

Клиентите за нас

4.8 от 5
от над 2400 отзива
4.7 от 5
от над 260 отзива
4.4 от 5
от над 100 отзива

Абонирайте се за нашия бюлетин

Научавайте първи за нашите топ оферти

Продължавайки да използвате този уебсайт, Вие се съгласявате с Политиката за употреба на „бисквитки“. Научи повече тук. Затвори