ПОЛИТИКА ЗА ОТКАЗ ОТ ПОКУПКА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ, ЗАКУПЕНИ ОНЛАЙН НА PARFIUM.BG


 

Право на отказ

 Всеки потребител (физическо лице) има право да върне закупените от него една или повече стоки в рамките на 14 календарни дни от датата на получаването им, без да посочва причина за връщането. 

 Потребителят е длъжен да съхранява получените стоки, тяхното качество и безопасност и във вида, в който ги е получил, до момента на тяхното връщане при parfium.bg.

За да упражните правото си на отказ, трябва да ни информирате недвусмислено за решението си в рамките на 14-дневния период за отказ, като изпратите и-мейл на office@parfium.bg или използвате стандартния формуляр за отказ от покупка.

Изтегли формуляр

 

Връщане на стока

 Върнатата стока трябва да е в оригиналната си опаковка, да не е употребявана или изпробвана и да не е нарушен нейният търговски вид. Оригиналната опаковка на производителя (включително и целофанът, ако има такъв) не трябва да бъде нарушена, разкъсана, разлепена или увредена по друг начин. 

 Върнатата стока трябва да е придружена с всички съпътстващи я документи - касова бележка и/или фактура и др. 

 Транспортните разходи по връщане на стоката от клиента към parfium.bg са за сметка на клиента, като негово право е да избере дали да я донесе лично в нашия шоурум или да я изпрати по куриер. Адресът на шоурума е посочен в раздел За контакти

 

Възстановяване на сумата

 При спазването на критериите за връщане на стока, parfium.bg възстановява в пълен размер сумите, получени от потребителя, включително разходите за доставка до адреса на потребителя (ако са били начислени такива и само до размера на стойността на стандартната доставка).

 Сумата се възстановява не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ съгласно чл. 52 от ЗЗП.

 Възстановяването на сумата се извършва чрез банков превод в полза на посочена от вас банкова сметка или чрез същото платежно средство, използвано при първоначалната транзакция.

 Ние можем да откажем възстановяване, докато не получим продуктите обратно или докато не представите доказателства, че сте ги изпратили към нас – което от двете събития настъпи по-рано.

► Важно! При върната стока с нарушен търговски вид или в състояние, което не ни позволява да я продадем отново, си запазваме правото да предоставим само частична компенсация до 70% от цената, на която е била закупена стоката. За нарушен търговски вид се счита разкъсан или отстранен целофан, разлепени етикети или холограмни стикери, нарушена или липсваща част от опаковката и съдържанието на продукта.

 

Пратки повредени при транспорта

► Важно! Задължение на получателя на пратката е да отвори доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера, и да провери за щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането. 

 

 Parfium.bg застрахова за своя сметка изпратените пратки до размера на обявената стойност на съдържанието.

 Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, като това се отбелязва със забележка в товарителницата и с попълнен на място констативен протокол в два екземпляра. Констативният протокол е задължителен за валидността на покритите от застраховката щети и липси по пратката. Клиентът, или получателят на пратката, е длъжен да изиска копие от протокола, след което да се свърже с представител на Parfium.bg за завеждане на рекламацията. Parfium.bg се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.

 

 

За всички въпроси, свързани с връщането на стока, рекламации и проблеми при изпълнението на поръчка,
можете да се свързвате с нас на 0888 2 4444 3 или през формата ни За контакти.

 

 

 

 

Продължавайки да използвате този уебсайт, Вие се съгласявате с Политиката за употреба на „бисквитки“. Научи повече тук. Затвори