С настъпването на лятото много дами започват да търсят нов парфюм, който да съответства на този светъл сезон - искрящ, освежен и напомнящ за далечни страни и лазурни плажове. Ако все още обаче не сте успели да си изберете подходящ аромат, който да е подходящ за горещите дни на плажа, ще ви улесним, като ви представим няколко хитови дамски парфюма, които никога не са грешен избор. Boucheron Quatre Boucheron Boucheron Quatre e дамски парфюм, създаден през пролетта на 2015 година от...
Блог
-
Мъжки парфюми, подходящи за плажПрочети ощеКакто вече сме писали неведнъж, отношението към парфюмерията се е променило много в сравнение с това, което беше преди десетилетие. Преди това парфюмът се е използвал главно за празници, при отиване на театър или на официална вечера. Сега обаче парфюмерията се превърна в неразделна част от ежедневната грижа на човека. Парфюми се използват в офиса, у дома, на тренировка и дори на плажа. Но ако все още не сте успели да изберете своя плажен парфюм, то ние сме ви подготвили списък с едни...
-
Dolce & Gabbana Light Blue - или как се създава шедьовърПрочети ощеВероятно най-консервативната сред известните модни къщи, които се занимават с производството на парфюми, е марката Dolce & Gabbana. Компанията не радва често феновете си с нови ухания, но, от друга страна, може да се каже с увереност, че всеки произведен аромат е истински шедьовър на парфюмерията. И един от тях безспорно е Light Blue. Парфюмът се появи преди 15 години, но въпреки това ароматът му остава и до днес актуален и търсен във всеки сезон. Създател на този шедьовър е...
-
Топ 5 на най-популярните марки за парфюмиПрочети ощеПарфюмите винаги са имали специална власт над хората. С тяхна помощ можете да завладеете и да се покорите, да привлечете вниманието и да отдръпнете от себе си, да подчертаете индивидуалността си и да се слеете в една тенденция с тълпата. Но всеки се стреми да намери своя съвършен аромат, а известните марки предлагат на клиентите си достоен избор. Кои парфюмерийни брандове обаче са успели да привлекат най-голям интерес със своите продукти? Опитахме се да анализираме исканията на...