Модната марка Lanvin съществува от повече от век и продължава да радва феновете си не само с качеството на цялата широка продуктова линия, но и със своята оригиналност, изтънченост и истински френски шик. Създателката му - Жана-Мари Ланвен, успява да сътвори уникална марка, която завинаги ще бъде свързвана с лукса и великолепието. И днес Lanvin не спира, а продължава да се развива. Жана-Мари Ланвен е най-голямото от децат в семейството, като по време на детството й често й се е...
Блог
- Серията на Boucheron Quatre
История на марката Boucheron е френска марка, чиято основна дейност е производството на бижута и ювелирни изделия, като през последните няколко десетилетия става популярна и със свои парфюми. Историята на легендарната марка започва през 1858 г. във Франция, когато Фредерик Бушерон отваря първия си магазин в галерия Валуа в Пале Роял, а скоро след това създава и собствена работилница. На световното изложение в Париж през 1867 г. работата на Бушерон прави невероятно впечатление, зaради...
- Парфюми с ухание на море
Дори и далеч от живописните брегове на морето, може да си напомните за тях не само чрез снимки, но и с аромати с нотки, които напомнят на плажния пясък, водата, бриза и морската сол. В тази статия ще ви представим нашата селекция от парфюми с ухание на море. Тя включва както най-интересните нови ухания, така и изпитани бестселъри и лимитирани версии на любимите аромати. Escentric Molecules Escentric 04 - унисекс аромат Escentric 04 е нов съблазнителен наследник на синтетичните...
- Топ 8 на най-обичаните цветни дамски аромати
Цветният аромат е миризмата на определено цвете, което със сигурност ще разпознаете от хилядите, които се предлагат. Те могат да бъдат както наситени, така и нежни специфични миризми. В парфюмерийния свят има доста такива, но в тази статия сме се спряли на осемте най-яркит, които са обичани от дамите по цялата планета. Chloe Roses de Chloe Chloe Roses de Chloe е разработен от парфюмеристите на френската модна компания Chloe през 2013 година. Елегантен парфюм, присъединяващ се към...