Парфюмите, които тийнейджърите обожават
Да подариш парфюм на тийнейджър винаги е предизвикателство. Намирането на идеалното ухание, което да се хареса на младите мъже и жени, не е никак лека задача. Добрата новина е, че все повече големи парфюмерийни марки включват в колекциите си аромати, насочени към новото поколение. В повечето случаи те са свежи, дълготрайни и бюджетни.
На какво да обърнете внимание, когато избирате парфюми за тийнейджъри
Уверете се, че флаконът е привлекателен и ще грабне вниманието на вашия тийнейджър от пръв поглед. Важно е също да осигурява удобно нанасяне. Добре е ароматите да са дълготрайни, но не прекалено силни. За да определите към какъв тип ухание да се насочите, поинтересувайте се от предпочитанията на младия човек. В повечето случаи парфюмите за тийнейджъри са свежи и енергични, но е добре да знаете дали да се насочите към плодово, флорално, морско или дървесно ухание.
Дамските ухания, които момичетата обожават, са ведри и закачливи
Младите жени са влюбени в кокетни парфюми. Те харесват плодови, флорални и вкусни ухания, от които строи енергия и желание за забавления. Прекрасните парфюми за момичета предизвикват усмивки и обещават интересни преживявания.
Tommy Hilfiger Tommy Girl
Цветният плодов аромат за жени Tommy Girl е представен от Tommy Hilfiger през 1996 година. Уханието е проектирано от Калис Бекер. Първото впечатление за аромата създават нотките нежен ябълков цвят, камелия, мандарина и касис.
Сърцевината на уханието е цитрусово-флорална, преплела акцент от лимон със зюмбюл, роза, грейпфрут, лилия, мента и виолетка. Магнолия, жасмин, кедър, сандалово дърво и кожа в базата правят аромата завършен и запомнящ се. Уханието на Tommy Girl е жизнено и енергично, идеално за лятото. Жени от всички поколения обожават яркия аромат на Tommy Girl!
Ariana Grande Ari
Флорално-плодовият гурме аромат за жени Ari by Ariana Grande излиза на пазара през 2015 година и веднага печели сърцата на младите дами. Това е първият парфюм, лансиран от любимката на новото поколение Ариана Гранде - популярна поп певица и актриса.
Дебютното ѝ ухание, което носи нейното име - Ari, е съчетало плодови нотки малина, круша и грейпфрут с ванилова орхидея, роза и лилиум, а базата е топла и чувствена, преплела маршмелоу, мускус и дървесни нотки. Пищният и секси аромат на Ari by Ariana Grande е подходящо допълнен с розов флакон, увенчан със закачлив помпон.
Hermes Twilly D`Hermes Eau Ginger
Twilly d'Hermès Eau Ginger е флорално-дървесно-мускусен аромат за жени, лансиран от Hermès през 2021 година. Това е едно от най-новите ухания в каталога на доказания бранд. Ароматната композиция е дело на Кристин Нагел.
Тя е преплела в уханието ефирна и нежна нотка божур, свеж и захаросан джинджифил и кедър. Резултатът е изключително балансиран и хармоничен парфюмен коктейл, който запленява със своите характерни нюанси. Уханието е едновременно чувствено и закачливо и бързо печели сърцата на младите жени. То навява безгрижие и провокира усмивки.
Свежите, дървесни и морски ухания за мъже са любими на тийнейджърите
Повечето доказани парфюмерийни брандове лансират аромати, насочени към новото поколение. Те са дръзки, свежи и динамични, и подхождат на младите мъже, които вярват, че ще променят света. Ето няколко ухания, представени през новия век, които тийнейджърите просто обожават.
Paco Rabanne Invictus
Морско-дървесният аромат за мъже Invictus на Paco Rabanne е представен през 2013 година. Ароматната композиция на Invictus е проектирана от Вероник Ниберг, Ан Флипо, Оливие Полж и Доминик Ропион.
Уханието се открива с морски нотки, грейпфрут и мандарина, сърцевината е преплела дафинов лист и жасмин, а базовият акорд е формиран от амбра, гваяково дърво, дъбов мъх и пачули. Свежият и спортен характер на Invictus го отличава от останалите парфюми в каталога на Paco Rabanne.
Името на парфюма в превод от латински означава "непобедим”. Уханието олицетворява сила, динамика и енергия, което го прави любимо на младите и самоуверени мъже. Флаконът е проектиран под формата на трофей и допълва внушението на Paco Rabanne Invictus.
Dsquared Wood For Him
Парфюмът Wood for Him от DSQUARED² излиза на пазара през 2018 година. Уханието запленява с дървесно-цветния си мускусен характер. "Wood е проект, създаден около характеристиките на дървото - силно и здраво, със сложна структура, която го прави уникално и неповторимо", разкриват от DSQUARED². В уханната композиция са съчетани сицилиански лимон, калабрийски бергамот и мандарина, нотки виолетови листа, гарнирани с джинджифил и кардамон, а базата е формирана от бели дървеса, ветивер и амброксан.
Мъжкият аромат Wood for Him е представен заедно с дамския Wood for Her. Двойката ухания е насочена към съвременните самоуверени мъже и жени. Те са водени от страстите и импулса към новото. Флаконите са с елегантен минималистичен дизайн, увенчани със стилна дървена капачка.
Mercedes Benz Club
Дървесното мъжко ухание Mercedes Benz CLUB е представено през 2013 г. Това е третият парфюм на Mercedes Benz, насочен към младите мъже, които държат да са актуални и следят последните модни тенденции. Уханието е в духа на новото поколение, което вярва, че бъдещето е в негови ръце. Ароматната композиция е преплела цитрусови нотки, ревен, морски акценти, плодове на хвойна, подправки, кардамон, пачули, дървесни ухания, тонка и амброксан. Стилен и модерен е и флаконът на Mercedes Benz CLUB, който подчертава въздействието на парфюма.
Тийнейджърите обожават динамични ухания, които носят духа на новото време. Самоуверени и енергични, те биха искали подобаващ парфюм, който да подчертава силните им страни. Младите хора харесват аромати, които обещават интересни преживявания и ги уверяват, че няма ограничения, които да ги спрат по пътя към мечтите им.