Мъжките лица на ароматите

146 Прегледа
 

Представянето на един аромат пред света далеч не се изразява само в това един парфюмерист да забърка някаква приятно ухаеща течност и някой дизайнер да измисли красиво шишенце, в което тя да се продава. Напротив. След създаването на почти всеки нов парфюм се отделят и огромни средства за неговата реклама. А най-ефективната такава определено е лицето на някоя добре изглеждаща популярна личност.

И тъй като има десетки уникални реклами на парфюми, решихме в тази статия да стесним малко кръгозора и тя да бъде комплимент към нежната половинка от нашите клиенти. За това сега ще представим най-запомнящите се пиар кампании на любими мъжки парфюми.

La Nuit De L’Homme и Винни Вулстон

След Гарет Хедлънд и Венсан Касел дойде ред и на неустоимия Винни Вулстон да се превъплъти в образа на "Bad Boy" за Yves Saint Laurent. Новозенландският плейбой и модел успя да привлече вниманието и да вдигне шум около себе си за първи път, след като се появи в реклама на известна марка дънки. Но истинската слава за него идва след рекламата на La Nuit De L’Homme. Отдавна е известно, че повече от половината от купувачите на мъжки аромати са жени и Yves Saint Laurent определено уцели право в десетката, като им предложи лицето на Винни Вулстон. Пълният вариант на рекламата можете да гледате тук.

L`Homme Idéal Cologne и Джон Кортахарена

Реклама със стотици булки и красив принц - всички я обожават: от малки до големи. Любопитен факт е, че за снимките на рази реклама като булки се облекли 150 служителки на Guerlain от офиса на фирмата в Париж. А в главната роля на принца влиза най-успешният модел от мъжка версия на Forbes - испанеса Джон Кортахарена. Как е заснета рекламата можете да видите тук.

Invictus и Ник Янгквест

Едва ли някой се учуди, че лице на аромата Invictus на Paco Rabanne стана именно ръгбистът Ник Янгквест. Австралийският спортист олицетворява истинската мъжка смелост - суров външен вид, впечатляващи мускули...
Boss The Scent и Тео Джеймс

Младият актьор и изгряваща звезда на световното кино - Тео Джеймс, дължи успеха си на трилогията "Дивергенти", където изиграва главната роля, отдавна е признал публично любовта си към ароматите на Hugo Boss. "Марката - казва той - представлява перфектен баланс между традиция и съвременност." Парфюмът Boss The Scent съдържа тайна съставка, която е изключително силен афродизиак и напомня едновременно уханието на маракуя и ром. Нейната сила е да събужда дълбоки чувства, желания и забравени спомени.

Sauvage и Джони Деп

Джони Деп става лице на обновения аромат Sauvage, което още повече допринесе за това да се привлече вниманието на широката общественост към марката Dior. Работата е там, че актьорът е обичан от три поколения зрители, благодарение на многообразието и спецификата на ролите, които изиграва. Уникалният характер, оригиналният талант и неспирната жажда за приключения на актьора обяснява избора на фирмата.

Valentino Uomo с Луи Гарел

Красотата на френския актьор Луи Гарел е сравнима с тази на героите от картините на художници от Ренесанса. Актьорът въплъщава аромат с необичаен характер и една особено мечтателност, но в същото време с много просто име - Uomo. Идеята принадлежи на легендарното парфюмерийно дуо - Мария Грация Кюри и Пиерпаоло Пичоли, художественият директор на Valentino.

Eros и Брайан Шимански

В ролята на бога Ерос в рекламата на Versace блести моделът Брайан Шимански. Той идва от Съединените щати и вече се радва на съвместна работа с редица водещи френски и италиански марки. Атлетичният модел чудесно символизира силния и чувствен аромат на парфюма. Цялата реклама може да гледате тук.

 

 

 

А ако и вие имате своя любима реклама на мъжки парфюми, която не сме споменали сред нашите, можете да я споделите с нас в коментарите!


 

 
Публикувано в: Как да избера парфюм

Оставете коментар