Филтрирай по
Категории
Цена
лв. лв.
Размер
Ароматна група
Пол
Филтър

Списък с продукти от Viktor & Rolf

Покажи:
40
20 40 60
Показани са 1-8 от общо 8 артикул(а)
Viktor & Rolf Spicebomb...

Viktor & Rolf Spicebomb Extreme Парфюм за мъже EDР

  • Пикантни
  • Ориенталски
(6)
139,99 лв.
Viktor & Rolf Spicebomb Тоалетна вода за мъже EDT
94,99 лв.
viktor-rolf-flowerbomb-parfyum-za-jeni-bez-opakovka-edp-5843515996.jpg
149,99 лв.
-37% Viktor&Rolf Flowerbomb Парфюмна вода за жени EDP
89,99 лв. 56,99 лв.
  • -33,00 лв.
viktor-rolf-bonbon-parfyum-za-jeni-edp-5769914841.jpg
109,99 лв.
Viktor & Rolf Good Fortune...
139,99 лв.
victor-rolf-flowerbomb-midnight-parfyum-za-jeni-edp-6435234810.jpg
169,99 лв.
НОВ Viktor & Rolf Flowerbomb...
54,99 лв.
  • Нов

Холандският дует Viktor & Rolf

Представянето на изкуството на Виктор и Ролф е толкова вълшебно, с такава интелектуална театралност, че моментално подсказват на всеки, че това е материализираната илюзия на красивия свят на модата. Преобръщайки с главата на долу всички стереотипи, дизайнерите на марката създават своя картина на действителността и с нея пробиват в областта на модата и в света на парфюмерията.

Аромати

Viktor&Rolf  Flowerbomb е от групата на източно цветните аромати. Дамски парфюм от 2005 г. Връхни ноти от бергамот, чай и османтус. Нотите на сърцето са от жасмин, африкански портокалов свят, бяла фрезия, роза и орхидея. Базата е съставена от мускус и пачули.

Viktor&Rolf  Bonbon е дамски аромат на Viktor&Rolf от пролетта на 2014 г. Името подсказва, че ароматът е създаден за жени, ценителки на удоволствието, на сладките изкушения и моментите на почивка и наслада. Парфюмът е в ярко розов флакон във формата на опакован бонбон. Композицията се открива от нотите на мандарина, портокал и праскова. В сърцето е основният акорд от карамел, обкръжен от нотите на портокалов цвят и жасмин. Базата е създадена от кедър, сандал и амбра.

Viktor&Rolf  Antidote е мъжки аромат от групата на източно дървесните. Ароматът е на пазара от 2006 г. и е награден с FiFi Award Fragrance Of The Year Men`s Nouveau Niche 2007 и FiFi Award Best Packaging Men`s Prestige 2007.
Връхните ноти са мандарина, бергамот, мента, грейпфрут и кардамон от Гватемала. Нотите на сърцето са представени от канела, мускатен орех, портокалов цвят, африкански здравец, теменужка, бяла фрезия, жасмин и лавандула. Базата е изградена от пачули, кожа, ирис, сандал, Тонка, амбра, ванилия, дъбов мъх, бял кедър, уд, тамян и бял мускус.

Viktor&Rolf  Spicebomb излиза през 2012 г., като аромат от групата на дървесно подправковите. Мъжкият аромат е истинска бомба от ухания на цитруси и подправки, предназначени за млади и дръзки мъже. Връхните ноти са бергамот, грейпфрут, розов пипер и елеми. Сърцето е от шафран, канела и червен пипер. Базата е съставена от ветивер, тютюн и кожа.

История

Историята на марката започва в Холандската академия по изкуствата, където се обучавали състудентите Виктор Хорстинг и Ролф Сньорен. След завършването, те решили да шокират Париж, като представят на авангардно шествие haute couture за... кукли. Между другото, през 1993 г., регистрирали съвместна марка със собствените си имена. Истински пробив направили на Седмицата на модата в Париж през 1998 г. Следващата им колекция Atomic bomb взривила мненията на критиците, защото основния силует на облеклата напомнял ядрена гъба.

От този момент Ролф и Виктор  по правило устройвали истински театрални представления с моделите си, заставяйки ги да излизат от кълба с дим, да се преобличат директно на сцената или да дефилират с възглавници или с мотоциклетни шлемове. И пак на обратно на другите моделиери, двамата дизайнери стартират с  haute couture  колекции и чак по-късно преминават към производството на нормални облекла. Дебютът им в тази сфера е през 2000 г., с колекцията Stars and stripes, иронично намигане към култа на американския моден диктат с дрехи, ушити от американското знаме. Освен това, Viktor&Rolf създали линия демократични облекла за  Н&М.

Виктор и Ролф не се ограничили само с дизайн на облекла. През 2004 г., очаровали света със своята ароматна бомба. Флаконът на аромата напомнял едновременно на диамант и граната, а презентацията на парфюма имитирала голям взрив, вълната от който били изнесени манекенки в черно.

Неотдавна компанията Diesel придоби контролния пакет акции на модната къща. Казват, че това няма да ограничи мащабите на дуета, а ще ги освободи от бизнес-ангажиментите за да творят още по-свободно.