Списък с продукти от Diesel
Diesel : Провокация и индивидуалност
Радикалност, прогрес, себеизразяване - това са понятията, с които асоциираме Diesel. Къде другаде може най-добре да бъдат изразени свободата и движението напред, освен в парфюмерията? Ароматите Diesel са авангардни и индивидуални. Предпочитани са от младите хора, както и цялата останала продукция на марката. В историята на Diesel има мъжки колекции, детски колекции, серии бельо, обувки, очила и часовници. Бижутерията Diesel е лишена от излишна натруфеност и за съвременните младежи, които следят всички модни тенденции. Всяка година светът се запознава с новите сезонни колекции, в които влизат всички направления на марката. Diesel постоянно експериментира с нови материали, усъвършенства технологиите държи целия производствен процес под непрекъснат строг контрол.
Аромати
Diesel Fuel for Life Pour Homme е аромат, създаден за млади и стилни мъже, които не се страхуват да рискуват, защото знаят изхода от всяка ситуация. Ароматът се отнася към папратовите аромати. Композицията се открива с нотки на анасон и грейпфрут, по-нататък се усещат сърдечните ноти от сладникавите и тръпчиви акорди на малина и лавандула. Diesel Fuel For Life Denim Collection Homme също е папратов аромат. Присъства на пазара от 2011г. Неудържима свежест от цитруси,сърдечни нотки от малина и българска лавандула. Diesel Green Masculine – дървесно-папратов парфюм за мъже. Връхни ноти от канадска ела, сърце от циклама, роза, ирис, мандарина и орхидея. База от амбра, сандалово дърво, мускус и бял кедър. Diesel Fuel for Life Women е другата част от първата двойка парфюми за мъже и жени Fuel for Life, която компанията пуска. Дамският представлява цветен букет с начални нотки от мандарина, розов пипер и къпина. Сърце от жасмин и шлейф от пачули и мускус. Diesel Fuel for Life Denim Collection Femme: Плодово-цветен аромат с акорди от малини, сърдечни ноти от жасмин и шлейф от амбра и дървесни ноти. Diesel Fuel For Life Summer отново е двойка дамски и мъжки аромат на Diesel. Pour Elle e чудесната комбинация на къпина, жасмин и мускус. Pour Lui е микс от анасон и ветивер.
История
Основателят на марката Ренцо Россо е роден във фермерски семейство в Североизточна Италия. Започнал да шие модни дрехи още 14-годишен. По-късно започва работа в шивашката фабрика AG Jeans на Адриано Голдшмид. През 1978 г. Ренцо Россо и бившият му шеф Голдшмид решили да създадат нова компания, която нарекли Diesel. Името на компанията се ражда във време на недостиг на петролни продукти в Европа, когато цената на нефта расте, а дизеловото отопление се явява решение на проблема. Основни дати за развитието на марката са: 1985 г., когато Ренцо станал пълен собственик на фирмата. 1988 г., когато наел Уилбърт Дас за главен дизайнер и креативен директор. 1991 г. Diesel въвежда международна маркетинг стратегия. Линията Diesel USA се продава със силна рекламна кампания. 1996 г. Diesel открива първия голям фирмен магазин в Ню Йорк. 2007г. компанията пуска на пазара бельо и плажни облекла за мъже и жени. Под марката Diesel вече се произвеждат дрехи, обувки, предмети за интериора, украшения, аксесоари. Най-големият фирмен магазин Diesel се намира в Милано. Днес в компанията работят около 2200 работници в 18 филиала в Европа, Азия и Америка. Продукцията се продава в 5000 магазина, 300 от които са фирмени на Diesel.