Филтрирай по
Категории
Цена
лв. лв.
Размер
Ароматна група
Пол
Филтър

Списък с продукти от Sergio Tacchini

Покажи:
40
20 40 60
Показани са 1-3 от общо 3 артикул(а)
sergio-tacchini-ocean`s-club-toaletna-voda-za-maje-bez-opakovka-edt-6789738024.jpg
18,99 лв.
sergio-tacchini-ocean-s-club-toaletna-voda-za-maje-edt-6855539413.jpg

Sergio Tacchini Ocean`S Club Тоалетна вода

  • Акватични
  • Фужерни
  • Ароматни
(1)
34,99 лв.
sergio-tacchini-splendida-parfyumna-voda-za-jeni-bez-opakovka-edp-6859839505.jpg
26,99 лв.

Sergio Tacchini

Производството на парфюми е напълно логична крачка за Sergio Tacchini. Цялата продукция на фирмата е адресирана не само за спортистите, но и за всички, които обичат спорта и активния начин на живот и предпочитат удобните, но и красиви облекла. Разбира се, парфюмите са неразделна част от тяхното ежедневие. Парфюмерите на компанията  успели да създадат и до днес създават аромати, отговарящи на изискванията на тези активни хора. Основното,  с което се асоциират парфюмите Sergio Tacchini e живота, радостта, свежестта и движението.

Аромати

Мъжкият аромат O-Zone Man  е създаден буквално за тези мъже, които ценят свободата, свежестта, волния вятър и радостта от живота. Микс от грейпфрут, мандарина, зелен чай и мускус. За младите хора, уверени в себе си и предпочитащи активния образ на живота, истинско откритие става тоалетната вода Active Water. Прелестта ѝ се открива още с началните ноти от тамян и мускус, усилва се от кедър и египетски здравец и завършва с ноти от бергамот, озон и хвойна. Този аромат достойно допълва образа на съвременния мъж. Невъзможно е да не споменем и мъжкия аромат Stile Donna, адресиран за тези, които не се страхуват да рискуват и имат намерението да получат повече от живота. Листа от смокиново дърво, жасмин, мента и пачули създават такова очарование, че не е трудно да разпознаем мъжкия парфюм на Sergio Tacchini. Donna –един от най-известните дамски аромати на Sergio Tacchini. За умни жени, с чувство за хумор. В първата секунда тоалетната вода дарява неповторимо съчетание от бергамот, лотос и водна лилия. Основната нота е от жасмин и момина сълза. Шлейф от ванилия, сандал и мускус.

Тоалетната вода Stile Donna е създадена като аналог на мъжкия аромат. Тя е за жената от големия град, която е различна от останалите. Връхни ноти от божур и боровинка. Основни ноти от шафран и магнолия. Очарователен шлейф от кедър, бял сандал и мускус. O-Zone Woman е асоциация с море, слънце, зеленина, цветя и плодове. Предназначен за любителките на живота. Връхна нота от бергамот и цитрус. Сърцевина от жасмин, роза и лавандула. Шлейф от кедър и зелен чай.

История

Историята на марката Sergio Tacchini  започва през 1966 г., когато младият тенисист  Серджо Такини, притежаващ бизнес нюх и изключителен художествен вкус, решава да създаде своя собствена фирма за производство на спортни облекла и обувки. Основната идея на бизнеса се заключавала в това, да се извърши своеобразна революция в света на консервативния голям тенис. По това време дрехите на тенисистите били само в бял цвят. Младият дизайнер Серджо Такини решил да направи смела крачка и да предложи на колегите си ярки, много елегантни и удобни спортни дрехи. В началото на 70-те години на XX век, марката станала синоним на безупречен стил и била призната от величия като Джими Конърс, Габриела Сабатини, Джон Макинрой, Пит Сампрас и др. Консервативните кортове на Уимбълдън за първи път видели новия стил през 1974 г., когато победителят в турнира Джими Конърс се появил с блуза на Sergio Tacchini със зелено-червени ръкави. Блузата направила истински фурор. През 80-те години започнал нов етап от развитието на марката. Дизайнерът  започнал да експериментира и с дрехи за други видове спорт – ски, голф, баскетбол, Формула 1. И отново успех, който се доказва и от факта, че през 1996 г., Sergio Tacchini  облича италианския отбор на Олимпиадата в Атланта, а също и на игрите на страните от Средиземноморието в Бари. 2007г. е преломна за  фирмата. Sergio Tacchini се оказва на ръба на банкрута и е закупена от китайския бизнесмен  Били Нхог и американския магнат Роналд Бъркли. Но въпреки новите собственици, марката не губи своята популярност. Към настоящия момент, Sergio Tacchini  има повече от 100 фирмени магазина по света, а дрехите му се ползват не само от спортистите, но и от хора с активен начин на живот.