Продукти за лице Lancome

 
лв. лв.
Сортирай по

Lancome

 

Ярки и безкрайни усещания за рай и хармония са продуктите на френския парфюмер Арман Птижан, когато пуска парфюмерната линия Lancome. Известната още от 1935 г. търговска марка Lancome в продължение на много години е лидер в продажбите на аромати и радва клиентите си с широк диапазон парфюмерийни композиции. Разкошните класически аромати Climat, Cuir de Lancome, Magie Noire, Poeme, Magie de Collection, Tresor  са известни и до сега  не отстъпват своите позиции в предпочитанията на дамската аудитория. Постоянното разширяване на границите на парфюмерийния свят на Lancome позволява да се следят модните тенденции и да се пускат на пазара аромати за всяка възраст. Наличието на мъжките версии на марката като  Hypnose Homme, Miracle Homme, Miracle Home L'Aquatonic  допълва блестящата колекция на Lancome.
 

 

Аромати

Lancome Balafre е дървесен мъжки аромат. Композиция от кипарис, маргаритка, лавандула, зелени ноти, нероли, бергамот, карамфил, мускатен орех, кедър, здравец, кожа, амбра, мускус, дъбов мъх и ветивер.

 

Hypnose Eau Legere Lancome – източен цветен дамски аромат, летен вариант на Hypnose, на пазара от 2007 г. Ежедневен парфюм, подходящ както за деня, така и за вечерно време. Предназначен за кокетки и романтични натури. Връхните ноти са от свежи цитруси, сърдечните са от гуава и ванилия. Базата е подчертана от пасифлора.

 

Lancome Hypnose Homme  е мъжката версия на аромата Hypnose. Ароматът е създаден от Морис Русел. Разкрива уханието на бергамот, калабрийска мандарина, семена от китайски кардамон. Основата е свежа и лека с композиция от източни цветя и лавандула. Оттенъци от индонезийско пачули, мента и мускус. Хармонията на съставките правят Hypnose  контрастен, характерен и неповторим. 

 

Lancome Tresor е чувствен и незабравим аромат. Създаден по мотиви от цветна ориенталска композиция, Tresor  дебютира преди почти четвърт век. Елегантната източна гама се открива от свежите нотки на бергамот и розова праскова. Сърцето открива тайната на цветна градина с ароматите на  дамаска роза, александрийски жасмин, дъхава теменужка и сандал. Шлейфът е от мускус, пачули, ванилия, бобчета тонка и мускатен орех.

 

Lancome La Vie Est Belle е аромат за жени, създаден през 2012. Отнася се към групата на цветните, плодовите и сладките аромати. Композицията се състои от черно френско грозде, круша, портокалов цвят, тонка и бонбони пралини. Парфюмът е подходящ за всеки ден през топлото време от годината.

 

Lancome La Vie Est Belle L'Absolu – отлично допълнение към съблазнителния женски образ. Тоалетната вода е създадена на базата на ирис. Топли и игриви цветни вълни създават море от неудържими емоции. Усещат се нотите на жасмин, слънчев портокал и роза.
 

 

 

История

Козметичната марка е основана през 1935 г., но от 1964 г. принадлежи на гиганта L'Oreal. Създател на Lancome e Арман Птижан. За името на марката се вдъхновил от  обраслите с рози руини на замъка Le Chateau De Lancosme. Разбира се, розата е избрана за символ върху логото. Още през първата година от съществуването си, марката пуска 5 парфюма. На следващата година асортиментът е разширен с декоративна козметика и продукти за грижа за кожата, като с особена популярност се продавал регенериращия крем Nutrix. През 1942г. Птижан направил смела крачка като открил Школа Lancome. В нея млади жени получавали знания от видни учени и специалисти по козметика. След 9 месеца, жените били разпратени в различни градове на Франция като посланици на Lancome.

В резултат на Школата, през 1960г. Lancome е представена в почти 100 страни по света. На следващата година, ръководството на фирмата преминава в ръцете на сина на Птижан  Арман-Марсел. Той построява нова фабрика, която по-късно продава на L'Oreal. Новите собственици успяват да запазят френския дух на Lancome  и да привнесат нещо ново. За рекламни лица се привличат успешни холивудски актриси. Един от най-дългите договори за реклама е подписан с Изабела Роселини. Тя представя Lancome цели 14 години. Клайв Оуен рекламира козметичните средства за мъже. През 2007 г. Lancome  привлича за реклама Кейт Уинслет и Ан Хатауей. През 2010 г. лице на марката става Джулия Робъртс.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Продължавайки да използвате този уебсайт, Вие се съгласявате с Политиката за употреба на „бисквитки“. Научи повече тук.Затвори