Все още няма налични продукти
Още продукти ще бъдат показани тук, когато бъдат добавени
Още продукти ще бъдат показани тук, когато бъдат добавени
NIVEA е немска марка за козметика, която е основана през 1911 година в Хамбург. Появата ѝ е свързана с откриването на емулгатора Eucerit, който комбинира маслото и водата във фина и стабилна смес. Откритието на д-р Исаак Лифшутц е използвано по най-добрия начин от дерматолога професор Паул Герсон Уна и химика д-р Оскар Тропловиц, които са съоснователи на компанията Beiersdorf. На основата на емулгатора Eucerit те проектирали козметичен крем. Нарекли го NIVEA, което означава “снежнобял” и описва по най-добрия начин вида на крема.
Три години след появата си, кремът вече се продава на всички континенти. Прозорливите му създатели се възползват от възможността за международна свързаност, която предлагат все по-активно пътуващите презокеански лайнери и самолети. Стабилната формула на NIVEA Creme позволява продуктът да издържа на дългите пътувания и да е годен за употреба при различни климатични условия, което значително повишава популярността му. Още през първите години след появата му, над 40% от продажбите се реализират извън границите на Германия. Вдъхновени от категоричния успех на първия си крем, от NIVEA разширяват продуктовата линия и включват също талк, сапун и мляко за коса. Днес продукти на NIVEA се предлагат по целия свят, в над 200 държави. NIVEA Creme е любим на поколения, а името му е синоним на защита и грижа.
Характерно и определящо за успеха на NIVEA е, че експертите на немския бранд винаги много добре са долавяли пулса и енергията на обществото и са регистрирали водещите тенденции още в техния зародиш. През всичките години на съществуването ѝ те са адаптирали профила на марката съобразно специфичните нужди на пазара.
През 20-те и 30-те години на ХХ век, когато мъжката мода налага мъжете да носят добре оформени мустаци, от NIVEA лансират сапун за бръснене. Той остава в историята като първия козметичен продукт, специално разработен за мъже.
От NIVEA впечатляват и с прозорливите си рекламни кампании, с които представят продуктите си в средата на 20-те години на миналия век. Те избират за лица на бранда трима весели и дръзки млади братя, и три свежи и естествени момичета - също сестри. Хората бързо започват да разпознават персонажите от рекламите и да ги поздравяват по улицата с усмивка и веселото обръщение “Здравейте, NIVEA!”.
Годините след Втората световна война са белязани от оптимизъм и желание за живот, които завладяват обществото след продължителния период на страдания. Благосъстоянието нараства и все повече хора имат възможност да пътуват. Предпочитани за ваканция са слънчеви дестинации, все по-популярни стават почивките край плажа. От NIVEA представят първия си слънцезащитен продукт Ultra-Oil Spray през 1958 година. Той се нанася лесно, абсорбира се бързо и оставя леко усещане върху кожата.
Особено популярна в тези години става и плажната топка NIVEA, която осигурява забавление за цялото семейство през ваканцията. През последните 40 години са произведени над 40 милиона топки NIVEA, а хора по целия свят ги познават и харесват.
През 60-те и 70-те години на ХХ век NIVEA разширява колекцията си от слънцезащитни продукти. Изследователите на бранда имат съществен принос за разработването на метод за определяне на слънцезащитния фактор на продуктите, което дава възможност на потребителите да съпоставят тяхната ефикасност. От 1975 година NIVEA започва да посочва слънцезащитния фактор върху своите плажни продукти.
60-те години на миналия век са известни като време на бунтарство, жените все повече отстояват правата и независимостта си. Те мислят за своята кариера и интереси, водят динамичен начин на живот. В съзвучие с техните актуални нужди, NIVEA разработва NIVEA Milk - продуктът е с нова, по лека текстура и се нанася по-бързо от крема.
За 60-те години на ХХ век е характерен и бейби бумът, а немският козметичен бранд разработва първата си колекция за бебета - Baby Fine. Продуктите са разработени специално, за да защитават нежната и деликатна бебешка кожа. В линията NIVEA Baby са включени козметична пудра, продукти за баня, крем, сапун и памучни пръчици.
През 1986 година NIVEA лансира и колекция, специално за мъже - NIVEA MEN. Днес в нея се включват широка гама от продукти за бръснене, кремове, шампоани, стилизиращи продукти, душ гелове, както и продукти, които осигуряват на кожата на лицето грижа срещу стареене.
В зората на новия век NIVEA става една от първите компании, която разработва кремове, които съдържат съставка, открита естествено в структурата на кожата. Почти всички новопроизведени продукти от различните линии на NIVEA са обогатени с коензима Q10.
Усилията на изследователите на бранда са насочени и към разработване на продукти, които да противодействат на стареенето на кожата. Те са обединени в серията NIVEA Q10plus, която включва кремове и серуми. Немският бранд поставя нови стандарти и в козметиката срещу стареене, която става все по-търсена с повишаване стандарта и качеството на живот.
В съзвучие с динамичния начин на живот през новия век, от NIVEA продължават да проектират революционни продукти. През 2011 година на пазара се появява първата серия дезодоранти NIVEA Invisible for Black & White. Те осигуряват 48-часова защита срещу изпотяване, като не оставят неприятни петна върху дрехите. Три години по-късно е лансирана и иновативната колекция продукти за къпане, които съчетават качествата на лосион и душ гел - NIVEA In-Shower и са подходящи за цялото семейство.
Една от най-новите колекции на NIVEA е Natural Balance. С нея немският козметичен бранд изразява грижата си за околната среда и насърчава към екологичен начин на живот. Продуктите, включени в Natural Balance са разработени предимно от натурални съставки.
Въпреки 100-годишния си опит и богатия каталог, развойната дейност на NIVEA продължава. За бранда най-важната задача е да отговаря на очакванията на потребителите, да предусеща техните нужди и желания. Според проучване, NIVEA е един от козметичните брандове, който се радва на най-голямо доверие от страна на клиенти по целия свят.
Вече повече от 100 години NIVEA следва основната си мисия да оправдава доверието на своите клиенти и да е най-добрият приятел на семействата. Всички продукти на немския бранд са разработени от висококачествени и щадящи съставки, което ги прави подходящи дори за децата. Съобразявайки се със специфичните нужди на бебешката кожа, от Beiersdorf пускат специалната линия продукти NIVEA Baby, а NIVEA MEN е първата козметична линия в света, която съдържа продукти само за мъже.
Основавайки се на грижата за своите клиенти, експертите на NIVEA внимателно подбират съставките, които включват в продуктите на немския бранд. При разработването им са използвани иновативни патентовани формули, резултат от дългогодишната развойна дейност на компанията. През последните години NIVEA лансира и една от най-новите си продуктови линии - Natural Balance, с която изразява грижата си за природата. Това е първата високоефективна серия на NIVEA, разработена почти изцяло с натурални съставки от биологично земеделие.
Оказва се, че това е иновативният крем в синя кутийка, който печели световна слава на NIVEA с появата си преди век. Благодарение на хидратиращите и подхранващите си свойства, той е приложим за всеки тип кожа, достатъчно щадящ е и за децата. NIVEA Creme защитава кожата от въздействието на студените климатични условия. Може да бъде използван едновременно като крем за лице, за ръце и за тяло. NIVEA Creme е най-продаваният продукт на бранда по време на вековното му съществуване. От пускането му на пазара до днес са продадени над 15 милиарда кутийки.
Голяма част от продуктите от богатия и разнообразен каталог на NIVEA може да бъдат поръчани онлайн от платформата на parfium.bg. Продуктите са оригинални и с доказано качество. Те може да бъдат заявени бързо и лесно с един клик от мобилния ви телефон или компютър. Избраните продукти на NIVEA ще ви бъдат доставени в рамките на два дни, след регистриране на поръчката в базата на parfium.bg. Възползвайте се от бързото и коректно обслужване и си осигурете нужната козметика от NIVEA без да губите време с досадно обикаляне по магазините.