percent

ДОВЕРЕТЕ СЕ НА ОПИТА

ОНЛАЙН ОТ 2009 ГОДИНА

gift

ЕКСПРЕСНА ДОСТАВКА

САМО 3.99 ЛВ!

parfum

НАД 100 000 ХАРЕСВАНИЯ

ВЪВ FACEBOOK

Nivea

NIVEA е немска марка за козметика, която е основана през 1911 година в Хамбург. Появата ѝ е свързана с откриването на емулгатора Eucerit, който комбинира маслото и водата във фина и стабилна смес. Откритието на д-р Исаак Лифшутц е използвано по най-добрия начин от дерматолога професор Паул Герсон Уна и химика д-р Оскар Тропловиц, които са съоснователи на компанията Beiersdorf. На основата на емулгатора Eucerit те проектирали козметичен крем. Нарекли го NIVEA, което означава “снежнобял” и описва по най-добрия начин вида на крема. 

NIVEA Creme се превръща в истински хит

Три години след появата си, кремът вече се продава на всички континенти. Прозорливите му създатели се възползват от възможността за международна свързаност, която предлагат все по-активно пътуващите презокеански лайнери и самолети. Стабилната формула на NIVEA Creme позволява продуктът да издържа на дългите пътувания и да е годен за употреба при различни климатични условия, което значително повишава популярността му. Още през първите години след появата му, над 40% от продажбите се реализират извън границите на Германия. Вдъхновени от категоричния успех на първия си крем, от NIVEA разширяват продуктовата линия и включват също талк, сапун и мляко за коса. Днес продукти на NIVEA се предлагат по целия свят, в над 200 държави. NIVEA Creme е любим на поколения, а името му е синоним на защита и грижа. 

Повече от век NIVEA диктува козметичните тенденции и е в крак с духа на времето

Характерно и определящо за успеха на NIVEA е, че експертите на немския бранд винаги много добре са долавяли пулса и енергията на обществото и са регистрирали водещите тенденции още в техния зародиш. През всичките години на съществуването ѝ те са адаптирали профила на марката съобразно специфичните нужди на пазара. 

През 20-те и 30-те години на ХХ век, когато мъжката мода налага мъжете да носят добре оформени мустаци, от NIVEA лансират сапун за бръснене. Той остава в историята като първия козметичен продукт, специално разработен за мъже. 

От NIVEA впечатляват и с прозорливите си рекламни кампании, с които представят продуктите си в средата на 20-те години на миналия век. Те избират за лица на бранда трима весели и дръзки млади братя, и три свежи и естествени момичета - също сестри. Хората бързо започват да разпознават персонажите от рекламите и да ги поздравяват по улицата с усмивка и веселото обръщение “Здравейте, NIVEA!”.

Годините след Втората световна война са белязани от оптимизъм и желание за живот, които завладяват обществото след продължителния период на страдания. Благосъстоянието нараства и все повече хора имат възможност да пътуват. Предпочитани за ваканция са слънчеви дестинации, все по-популярни стават почивките край плажа. От NIVEA представят първия си слънцезащитен продукт Ultra-Oil Spray през 1958 година. Той се нанася лесно, абсорбира се бързо и оставя леко усещане върху кожата. 

Особено популярна в тези години става и плажната топка NIVEA, която осигурява забавление за цялото семейство през ваканцията. През последните 40 години са произведени над 40 милиона топки NIVEA, а хора по целия свят ги познават и харесват. 

През 60-те и 70-те години на ХХ век NIVEA разширява колекцията си от слънцезащитни продукти. Изследователите на бранда имат съществен принос за разработването на метод за определяне на слънцезащитния фактор на продуктите, което дава възможност на потребителите да съпоставят тяхната ефикасност. От 1975 година NIVEA започва да посочва слънцезащитния фактор върху своите плажни продукти. 

60-те години на миналия век са известни като време на бунтарство, жените все повече отстояват правата и независимостта си. Те мислят за своята кариера и интереси, водят динамичен начин на живот. В съзвучие с техните актуални нужди, NIVEA разработва NIVEA Milk - продуктът е с нова, по лека текстура и се нанася по-бързо от крема. 

За 60-те години на ХХ век е характерен и бейби бумът, а немският козметичен бранд разработва първата си колекция за бебета - Baby Fine. Продуктите са разработени специално, за да защитават нежната и деликатна бебешка кожа. В линията NIVEA Baby са включени козметична пудра, продукти за баня, крем, сапун и памучни пръчици. 

През 1986 година NIVEA лансира и колекция, специално за мъже - NIVEA MEN. Днес в нея се включват широка гама от продукти за бръснене, кремове, шампоани, стилизиращи продукти, душ гелове, както и продукти, които осигуряват на кожата на лицето грижа срещу стареене. 

Развойната дейност и иновациите в NIVEA продължават

В зората на новия век NIVEA става една от първите компании, която разработва кремове, които съдържат съставка, открита естествено в структурата на кожата. Почти всички новопроизведени продукти от различните линии на NIVEA са обогатени с коензима Q10. 

Усилията на изследователите на бранда са насочени и към разработване на продукти, които да противодействат на стареенето на кожата. Те са обединени в серията NIVEA Q10plus, която включва кремове и серуми. Немският бранд поставя нови стандарти и в козметиката срещу стареене, която става все по-търсена с повишаване стандарта и качеството на живот. 

В съзвучие с динамичния начин на живот през новия век, от NIVEA продължават да проектират революционни продукти. През 2011 година на пазара се появява първата серия дезодоранти NIVEA Invisible for Black & White. Те осигуряват 48-часова защита срещу изпотяване, като не оставят неприятни петна върху дрехите. Три години по-късно е лансирана и иновативната колекция продукти за къпане, които съчетават качествата на лосион и душ гел - NIVEA In-Shower и са подходящи за цялото семейство. 

Една от най-новите колекции на NIVEA е Natural Balance. С нея немският козметичен бранд изразява грижата си за околната среда и насърчава към екологичен начин на живот. Продуктите, включени в Natural Balance са разработени предимно от натурални съставки. 

Въпреки 100-годишния си опит и богатия каталог, развойната дейност на NIVEA продължава. За бранда най-важната задача е да отговаря на очакванията на потребителите, да предусеща техните нужди и желания. Според проучване, NIVEA  е един от козметичните брандове, който се радва на най-голямо доверие от страна на клиенти по целия свят. 

Категории

Парфюми Козметика Нишови Парфюми Комплекти Тестери

Клиентите за нас

4.8 от 5
от над 5895 отзива
4.7 от 5
от над 728 отзива
Продължавайки да използвате този уебсайт, Вие се съгласявате с Политиката за употреба на „бисквитки“. Научи повече тук. Затвори