Филтрирай по
Категории
Цена
лв. лв.
Филтър

Списък с продукти от Guess

Покажи:
40
20 40 60
Показани са 1-7 от общо 7 артикул(а)
-50% guess-seductive-noir-parfyum-za-jeni-edt-6750336935.jpg
79,99 лв. 39,99 лв.
  • -40,00 лв.
-40% guess-seductive-noir-parfyum-za-maje-edt-6738336368.jpg

Guess Seductive Noir Тоалетна вода

  • Цветни
  • Дървесни
  • Амброви
(1)
79,99 лв. 47,99 лв.
  • -32,00 лв.
-56% guess-dare-parfyum-za-jeni-edt-5986818862.jpg
79,99 лв. 34,99 лв.
  • -45,00 лв.
-50% guess-girl-belle-parfyum-za-jeni-edt-5695011867.jpg
79,99 лв. 39,99 лв.
  • -40,00 лв.
-50% guess-seductive-parfyum-za-maje-edt-5618637032.jpg

Guess Seductive Тоалетна вода

  • Дървесни
  • Амброви
(1)
79,99 лв. 39,99 лв.
  • -40,00 лв.
-54% guess-woman-parfyum-za-jeni-edp-5421145627.jpg
79,99 лв. 36,99 лв.
  • -43,00 лв.
-39% guess-man-parfyum-za-maje-edt-5420930260.jpg

Guess Man Тоалетна вода

  • Дървесни
  • Ароматни
79,99 лв. 48,99 лв.
  • -31,00 лв.

Американският моден бранд GUESS е основан от братята Жорж, Арманд, Пол и Морис Марсиано. Родени в Мароко и израснали във Франция, те се преместват в Калифорния през 1977 г., за да започнат собствен бизнес. В марката си GUESS те съчетават разбирането за класа и стил, придобито във Франция, с типичния за САЩ стремеж към напредничавост и успех. Възползват се от факта, че в края на 70-те години на миналия век, в САЩ дизайнерските дънки са на гребена на вълната и още първите им модели печелят одобрението на клиентите. Братята Марсиано показват добър бизнес нюх като представят завладяващ продукт в точното време. Дънките на GUESS се утвърждават като най-продаваните през 80-те години на ХХ век.Техните дизайни са непреходни, чувствени, стилни и шикозни. Подходът на GUESS е свеж и определя стандартите за бъдещето на дънковите облекла. 

След 1985 г. се налага и линията часовници на бранда.

Днес GUESS е една от най-разпознаваемите марки в света, известна със своето качество и креативност. Компанията проектира и продава лайфстайл колекции от ежедневни облекла и аксесоари за жени, мъже, деца и бебета.

Рекламите на GUESS са в характерен стил

Братята Марсиано съзнават важността на рекламата за утвърждаване на техния бранд. От 1985 година проявяват подчертано отношение към черно-бели реклами в ретро стил, които стават характерни за GUESS. В кампаниите участват топ модели като Клаудия Шифър, Анна Никол Смит, Летисия Каста, Карла Бруни, Наоми Кембъл и др. Те са напълно неузнаваеми - гримирани и стилизирани в духа на 50-те и 60-те години на миналия век. 

Марката преживява възходите и паденията в света на модата през 90-те години на ХХ век и успешно се представя отново на младежкия пазар през XXI век, подпомогната от реклама с участието на Парис Хилтън. 

GUESS предлага парфюми от 1990 година

Първият аромат на GUESS е Guess Original за жени. Шипрово-цветното ухание е проектирано от Джеймс Бел. Ароматната композиция се открива с нотки мандарина, касис, грейпфрут, амалфийски лимон и иланг-иланг, последвани от африканско портокалово цвете, жасмин, зюмбюл, канела, ирис и момина сълза в сърцевината. Базовият акорд е формиран от кехлибар, сандалово дърво, дъбов мъх, пачули, ванилия, корен от ирис, бензоин и лабданум. 

Първоначално парфюмите на GUESS се реализират в партньорство с Revlon. Parlux държи лиценза за парфюмите на Guess от 2003 г. до 2009 г., когато Guess започва да произвежда парфюми за мъже и жени съвместно с Coty.

Около 50 парфюми GUESS вече има на пазара

Аромати за американския бранд продължават да се произвеждат и до днес. Ухания за GUESS проектират доказани парфюмеристи като Clement Gavarry, Maurice Roucel, Steve DeMercado, Ellen Molner, Gabriela Chelariu, Bruno Jovanovic, Honorine Blanc, Christine Hassan, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Veronique Nyberg, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Bernard Ellena и др.