Парфюми Chopard

 

Chopard: швейцарски стил на живот!

 

Парфюмерията Chopard  се отличава с изключително качество и оригиналност. Тя събират в себе си целия стил и класа на марката, градени през годините на развитие. Chopard може да предложи увереност на своите клиенти. Дали тя ще се съдържа в миниатюрно часовниче с диаманти или ще е аромат, който не остава незабелязан, класата и традицията на марката няма да подведат ценителите. Chopard отговаря и на най-изискания вкус на всяка възраст.

 

 

 

Ароматите

 

Chopard Casran е силен източен аромат на подправки и екзотични дървета. Топъл и мъжествен, парфюмът създава увереност и спокойствие. Необичайната базова нота на лавандула и брезови листа, преминава в сърцето от естрагон и треви. В шлейфа са дървесните ноти на сандал, ванилия, кехлибар и кедър. Chopard pour Homme разкрива духа на чудесния  бижутер и часовникар Шопар. Ароматът олицетворява страстта към живота, към красотата и елегантността. Дървесно-подправкови ноти от Изтока. Парфюмът е затворен в семпъл но елегантен стъклен флакон. Съвременна класика, нова интерпретация на духа от 19 век. Независимо дали мъжът заема ръководен пост или е зад волана на колата си, той има нужда от енергията на Chopard pour Homme. Wish на Chopard е свеж дамски ориенталски аромат в напомнящ обработен диамант син флакон. Ароматна ванилова приказка за загадъчни жени. Притежава мистичното ухание на акация, теменужка и роза. Chopard Casmir е цветно-пикантен аромат, напомнящ Далечния  Изток. Плодов микс от праскова, манго и портокал, допълнен от аромата на кокос и бергамот, Сърце от жасмин и момина сълза. Шлейф от здравец. С нотките си на мускус и ванилия, парфюмът е особено подходящ за вечерно време.

 

История

 

Историята на марката започва в Сонвил, Швейцария. През 1860 г. Луи-Улис Шопар основал малка часовникарска фирма. През 1920 г. Chopard се установява в Женева, където започва производството на часовници с високо качество. 3 години по-късно, Chopard се обединява с компанията Eszeha. Всяка година Chopard растяла и се развивала. Били открити дъщерни предприятия в Париж и Ню Йорк. Когато през 1963 г. Последният собственик от фамилията Пол-Андре Шопар се оттеглил от бизнеса, фирмата била предадена в ръцете на младия бижутер Карл Шойфел. Още през първите години от управлението на фирмата, Шойфел добавил към часовниците и бижутерски сегмент. Най-успешната колекция на марката била Happy Diamonds  през 2976 г.-прекрасни часовници с диаманти и сапфири. През 1980, Chopard започва производството и на спортни часовници с кожени каишки. Междувременно бизнесът е разширен с нови артикули – слънчеви очила, неотстъпващи по блясък  на бижутата и часовниците. В началото на 90-те години на миналия век, Chopard покорява жените вече и с аромати. Най-забележителните са  Casmir и Wish. Днес марката е една от най-скъпите в света. Произвеждайки разкош, печели доверието и любовта на клиентите си. Показателите за успеха на Chopard са  качество, вкус и стил. От 1998 г. Chopard е партньор на кинофестивала в Кан. През 2007 г. специално за фестивала, Chopard  създава 60 украшения на стойност повече от милион евро. Почти всички са продадени. В днешно време компанията разполага с 3 производствени площадки в Швейцария и Германия. Продукцията се разпространява чрез 13 дъщерни компании, разположени по целия свят. Освен това, има повече от 90 бутика Chopard.

Абонирайте се за нашия бюлетин

Научавайте първи за нашите топ оферти

Продължавайки да използвате този уебсайт, Вие се съгласявате с Политиката за употреба на „бисквитки“. Научи повече тук. Затвори