Парфюми Bvlgari

BVLGARI за богове  и богини

 

 

Първият аромат BVLGARI с името  Eau the Vert  излиза през 1992 година. От тогава марката е създала  повече от 30 нови парфюма,  въплащаващи смелия и дързък дух на съвременността. Свежите и вибриращи ноти на парфюмите BVLGARI  изразяват природната чувственост и отделят особено внимание на модните тенденции. BVLGARI има определено отношение към гръцките и римските легенди и митове. Затова създава аромати -митове за съвременните мъже и жени, превръщайки ги в съвременни богове и богини.

 

 

Парфюми – митове!

 

BVLGARI  AQVA Pour Homme MARINE е превъплащение на свежестта и прозрачността на водата. Само името е способно да предаде синьо-зеления цвят на морската стихия. Разкошен и искрящ аромат. Създаден за енергичния и уверен в себе си мъж. Свежестта идва от грейпфрут, нар, розмарин и бял кедър.

 

BVLGARI Man е безпрецедентно иновационния  символ на новия мъж. Чувствен аромат, вдъхновен от ярката мъжка непосредственост, естествената природна елегантност и истинската харизма. Парфюмът е за изтънчени мъже, които са намерили своя път в живота, но са отворени за всичко ново.

 

BVLGARI Man In Black. В чест на 130-ия си юбилей, легендарната бижутерийна марка представя своя ориенталски аромат  Man In Black. Той е доказателство за съвременната концепция за непокорен характер. Скъпоценните ноти на уханието нежно обгръщат и същевременно превръщат във вихър мъжката увереност и несъкрушима сила.

 

Mon Jasmin Noir е изящно продължение на италианските бижутерийни традиции за изискани дами. Изтънчен и съблазнителен, този шедьовър на парфюмерийното изкуство излъчва най-ярката страна от цветовете на жасмина. Топлият и чувствен аромат демонстрира  наситен, загадъчен и хипнотичен характер.

 

Omnia Coral показва истинската същност на лятото. Парфюмът носи радост, удоволствие, възторг и сладострастие. Връхните му ноти са на ягода и сладка круша.

Goldea : Ярък, златен, мускусен аромат. Флаконът Goldea сам по себе си представлява бижу, в което присъстват символите на богинята на Слънцето: златна корона и змия. Основните нотки на Goldea  са мускус и средиземноморски плодове.

 

История на марката

Името на италианската компания за луксозни стоки се изписва с традиционната римска азбука, където V съответства на съвременното U.

Създадена е от Сотириос Булгарис, син на български емигранти от Епир, Гърция. Сотириос започва кариерата си като бижутер в родното си село Paramythia, където първия му магазин все още може да се види. През 1877 заминава за остров Корфу, а после и за Неапол. По-късно се премества в Рим, където през 1884 г. основава компанията си и отваря втория си магазин. Римският бутик  се радва на огромен успех през 50-те и 60-те години на миналия век, когато, благодарение на кино студията „Чинечита“, клиенти на Bvlgari стават Елизабет Тейлър, Марлене Дитрих, Кларк Гейбъл, Гари Купър, Одри Хепбърн, София Лорен. Роми Шнайдер, Джина Лолобриджида и др.

Бижутата на BVLGARI от началото на ХХ век са с по-стилизирани и геометрични форми от платина. След 1930 г, изделията стават помпозни и импозантни с големи скъпоценни камъни. През военните години BVLGARI заменя платината със злато, а камъните върху бижутата стават по-малки и по-малко на брой.

Следва подем и връщане към платината. Ювелирните изделия през 70-те години са изключително разнообразни и вдъхновени от празничните фойерверки и изкуството на Изтока. През 80-те дизайнерите на BVLGARI залагат на  опростените, но обемни форми, на ярките цветове и стилизирани декоративни мотиви. Към днешна дата болшинството от бижутата са от жълто злато.

 

 

Абонирайте се за нашия бюлетин

Научавайте първи за нашите топ оферти

Продължавайки да използвате този уебсайт, Вие се съгласявате с Политиката за употреба на „бисквитки“. Научи повече тук. Затвори