Парфюми Playboy

 
лв. лв.
Сортирай по

Playboy - за игриви момчета... и момичета

 

 Цялата продукция на Playboy е в унисон с безгрижния начин на живот сред разкошни вещи, много развлечения и тълпи от красиви жени. Ароматите Playboy запазват стила на марката и са изключителни екзотични композиции за мъже и жени, които настройват за флирт и  безгрижие. 

 


Аромати

 

Play It Lovely – силен и завладяващ аромат за жени над 25 години. На пазара от 2010 г. Подходящ за пролет и есен, идеално допълва дневния образ на притежателката си. Връхните ноти са от сочни цитруси, къпини и праскови. Нотите на сърцето са от рядка орхидея, цвят от кактус и мексиканска тубероза. Базата е представена от листа пачули, амбра и бобчета Тонка.

 

Play It Wild For Her – ярък, вълнуващ и секси дамски аромат от семейството на източно-плодовите. Парфюмът е част от играта на съблазняване, от приключение, което пробужда инстинкта на ловеца. Връхните ноти на композицията са неочаквано съчетание от нероли с аромат на мед, свеж бергамот и сочна круша. Дивата енергия на сърдечните ноти е съставена от портокалов цвят, кока-кола и листа от равен. Чувствената сладост на ванилията и амбрата, заедно с тънкия аромат на виолетка завършват композицията с игрив шлейф. Парфюмът е подходящ за привлекателни жени-котки. Флаконът е украсен с цветовете на леопардова кожа.

 

 

Playboy Vegas  е наситен и вълнуващ парфюм за истински джентълмени. Аромат от серията на източно-папратовите, на пазара от 2008 г.  Смес от остри източни ноти, дървесина и спокойна зеленина. Идеално се разкрива в топло време, подходящ за мъже над 25 години. Връхните ноти са на чай, тоскански босилек и зелена ябълка. Нотите на сърцето омагьосват с уханието на българска лавандула, жасмин и здравец. Базата е изградена от мускус, тонка и ванилия.

 

VIP Black Edition: изискан и безкрайно съблазнителен мъжки дървесен аромат. Въплащение на стил и изисканост, като дори флаконът му прилича на черен смокинг. Връхните плодови ноти покоряват със свежестта на бергамот и ананас. Свежестта на бергамота се засилва от ярките ноти на смоли.  В центъра на аромата е зеленият акорд на тамяна, вкусните оттенъци на орехово дърво и топла канела. Базата е формирана от маслени дървесни ноти и акордите на листа пачули. Тайнственият аромат на кожа е завършващ щрих на парфюма.

 

История

В началото Playboy е списание, наречено на малка фирма за продажба на автомобили. Основоположник на марката е Хю Хефнер, роден в Чикаго, изучавал изобразително изкуство и завършил философия в Илинойския университет.  Когато е на възраст 27 години, Хю Хефнер взел назаем 8 000 долара и създал списание, с което да обезпечи жена си и двете си деца. За да привлече внимание към списанието, поставил на корицата гола снимка на никому неизвестната към момента Джийн Мартенсън - превърналата се в последствие в кумир Мерилин Монро. Броят на списанието бил разпродаден в тираж: 50 000. 


С годините марката Playboy станала международна и се разпростряла и в други бизнес-сфери. Символът -зайче- започнал да украсява вратите на казина, хотели, агенции за модели, клубове и собствен телевизионен канал.  Създаването на парфюми било само логично продължение на идеята за луксозен живот и безкраен флирт. Playboy пуска парфюмите си заедно с компанията  Coty. Изобразеното на флаконите лого отдавна е придобило световна слава и покорява сърцата на все повече почитатели.


 

Playboy - за игриви момчета... и момичета

 

 Цялата продукция на Playboy е в унисон с безгрижния начин на живот сред разкошни вещи, много развлечения и тълпи от красиви жени. Ароматите Playboy запазват стила на марката и са изключителни екзотични композиции за мъже и жени, които настройват за флирт и  безгрижие. 

 


Аромати

 

Play It Lovely – силен и завладяващ аромат за жени над 25 години. На пазара от 2010 г. Подходящ за пролет и есен, идеално допълва дневния образ на притежателката си. Връхните ноти са от сочни цитруси, къпини и праскови. Нотите на сърцето са от рядка орхидея, цвят от кактус и мексиканска тубероза. Базата е представена от листа пачули, амбра и бобчета Тонка.

 

Play It Wild For Her – ярък, вълнуващ и секси дамски аромат от семейството на източно-плодовите. Парфюмът е част от играта на съблазняване, от приключение, което пробужда инстинкта на ловеца. Връхните ноти на композицията са неочаквано съчетание от нероли с аромат на мед, свеж бергамот и сочна круша. Дивата енергия на сърдечните ноти е съставена от портокалов цвят, кока-кола и листа от равен. Чувствената сладост на ванилията и амбрата, заедно с тънкия аромат на виолетка завършват композицията с игрив шлейф. Парфюмът е подходящ за привлекателни жени-котки. Флаконът е украсен с цветовете на леопардова кожа.

 

 

Playboy Vegas  е наситен и вълнуващ парфюм за истински джентълмени. Аромат от серията на източно-папратовите, на пазара от 2008 г.  Смес от остри източни ноти, дървесина и спокойна зеленина. Идеално се разкрива в топло време, подходящ за мъже над 25 години. Връхните ноти са на чай, тоскански босилек и зелена ябълка. Нотите на сърцето омагьосват с уханието на българска лавандула, жасмин и здравец. Базата е изградена от мускус, тонка и ванилия.

 

VIP Black Edition: изискан и безкрайно съблазнителен мъжки дървесен аромат. Въплащение на стил и изисканост, като дори флаконът му прилича на черен смокинг. Връхните плодови ноти покоряват със свежестта на бергамот и ананас. Свежестта на бергамота се засилва от ярките ноти на смоли.  В центъра на аромата е зеленият акорд на тамяна, вкусните оттенъци на орехово дърво и топла канела. Базата е формирана от маслени дървесни ноти и акордите на листа пачули. Тайнственият аромат на кожа е завършващ щрих на парфюма.

 

История

В началото Playboy е списание, наречено на малка фирма за продажба на автомобили. Основоположник на марката е Хю Хефнер, роден в Чикаго, изучавал изобразително изкуство и завършил философия в Илинойския университет.  Когато е на възраст 27 години, Хю Хефнер взел назаем 8 000 долара и създал списание, с което да обезпечи жена си и двете си деца. За да привлече внимание към списанието, поставил на корицата гола снимка на никому неизвестната към момента Джийн Мартенсън - превърналата се в последствие в кумир Мерилин Монро. Броят на списанието бил разпродаден в тираж: 50 000. 


С годините марката Playboy станала международна и се разпростряла и в други бизнес-сфери. Символът -зайче- започнал да украсява вратите на казина, хотели, агенции за модели, клубове и собствен телевизионен канал.  Създаването на парфюми било само логично продължение на идеята за луксозен живот и безкраен флирт. Playboy пуска парфюмите си заедно с компанията  Coty. Изобразеното на флаконите лого отдавна е придобило световна слава и покорява сърцата на все повече почитатели.


 

Продължавайки да използвате този уебсайт, Вие се съгласявате с Политиката за употреба на „бисквитки“. Научи повече тук.Затвори