Доставка

Цени и срокове за доставка

 

СТАНДАРТНА доставка 

3,99 лв.

 

• Стандартната доставка се изпълнява в срок до 48 часа след обработката на поръчката.

• Поръчки, заявени онлайн или по телефон в работен ден до 13:00 ч., се обработват и изпращат в същия работен ден и се доставят в рамките на два работни дни в часови интервал от 9:30 ч. до 18:00 ч.

• Поръчки, заявени онлайн или по телефон в работен ден след 13:00 ч. или в почивни дни, се обработват и изпращат на следващия работен ден.

• Срокът за доставка до някои населени места без офис на куриерска фирма Еконт или такива, които се обслужват по график, е възможно да бъде удължен с от 1 до 3 работни дни.

 

Можете да заявите получаване на пратката и в удобен за вас офис на Еконт. 
Проверете къде се намира най-близкия до вас офис на Еконт оттук

 

Допълнителни услуги

Фиксиран час за доставка  +2,00 лв.

• Пратката може да бъде доставена в най-удобното за Вас време, ако изрично заявите това по време на потвърждението на поръчката по телефона. Можете да посочите точен час (счита се +/-15 минути), часови период (преди/след определен час) или часови интервал от/до.

• За тази услуга се заплащат допълнително 2.00 лв. с ДДС, включително и в случаите, когато доставката е обявена за безплатна.

•  Тази услуга е изпълнима само в населените места с офис на куриерска фирма Еконт.

Застраховка на пратката  безплатно

• Всички пратки пътуват с обявена стойност и застраховани за наша сметка с допълнителна застраховка "чупливо" на съдържанието в тях.

• В случай че установите нарушена опаковка, липса или друга щета по пратката, моля, уведомете за това предаващия куриер още в момента на получаване на пратката. Това ще ни позволи да заменим повредения артикул възможно най-бързо и безплатно за вас.

Такса наложен платеж +2,00 лв.

• При избор за плащане в брой при доставка, към сумата на поръчката се начислява допълнителна такса Наложен платеж (2 лв.). При методи за електронно плащане такава такса няма да бъде начислявана.

Опция "Преглед преди плащане"  безплатно

• В момента на получаване на пратката можете безплатно да отворите куриерския плик, за да се уверите, че ще получите това, което сте поръчали, както и да проверите за повреда вследствие на транспорта.

• Моля, имайте предвид, че нарушаването на търговския вид (напр. разопаковане на целофана) на продуктите в пратката и тестването на аромата преди заплащане не са разрешени. Тези действия могат да доведат до непризнаване на евентуално предявени рекламация или отказ от покупка. 

 

 

 

 

 

 

Клиентите за нас

4.8 от 5
от над 5895 отзива
4.7 от 5
от над 728 отзива
Продължавайки да използвате този уебсайт, Вие се съгласявате с Политиката за употреба на „бисквитки“. Научи повече тук. Затвори