Все още няма налични продукти
Още продукти ще бъдат показани тук, когато бъдат добавени
Още продукти ще бъдат показани тук, когато бъдат добавени
От 1997г., Mexx съвместно с Procter & Gamble започва производство на парфюми. Оказва се, че флаконите с парфюми Мехх, отнесени по-скоро към масови продажби, отколкото към луксозни аромати, могат да бъдат също толкова великолепни и изискани. Така ароматите Мехх се явяват конкуренти на много от скъпо струващите марки, покорявайки с благородни и изтънчени композиции.
Ice Touch Man е цитрусово-дървесен аромат, създаден за активни млади мъже. В аромата има всичко необходимо – чувствеността на цветните ноти, сексуалността на дървесните нюанси и ярката енергия, способна да повдигне планини. Флаконът на аромата представлява леден куб. Начална нота от розов грейпфрут, зелена ябълка, брезови листа и мандарина. Сърцевина от воден акорд, кедрова хвоя, жасмин и роза. Завършваща нота от кедър, сандал, амбра, пачули, бобчета тонка и мускус.
Mexx Black Man: Енергията на черния цвят в новата елегантна двойка аромати Mexx Black. Ароматът е сдържан и провокативен едновременно. Сякаш казва: Бъди амбициозен и не изпускай своите възможности! Композиция от черен пипер, мандарина, водна лилия, кедър, пачули, сандал и амбра. Diversity Woman - круша и черно френско грозде се оплитат в нотите кафе, фрезия, роза и момина сълза и постепенно разкриват аромата на бобчета тонка, ветивер и ванилия. Perspective Woman е лек, ненатрапчив аромат за стилни жени. Чувствен цветен аромат с ноти лимон, кайсия, жасмин, сандалово дърво и ванилия.
За начало на Mexx може да се счита 1980г., когато се появяват 2 марки: Moustache за мъже и Emanuelle за жени. Марките са обединени от едно – ориентация към стила на живот на младите хора, техните интереси, увлечениа и мироглед. Основател на марките е индийският емигрант в Холандия, Ратан Чадха, който още от началото на 70-те години създавал дрехи за различни марки. За да засили позициите си на пазара, Чадха решил да обедини двете марки в една Mexx, където М идва от името Moustache, E от Emanuelle, a XX символизира 2 целувки, скрепяващи обединението. И понеже младите хора се влюбват и се женят, Чадха пуснал и линии за деца Mexx Kids, MiniMexx и BabyMexx. 90-те години се характеризират със спортния начин на живот. Mexx отново реагира адекватно и през 1997г. се появява линията Mexx Sport за жени, които и по време на спортни занимания искат да изглеждат добре. През 2000г. Mexx Sport е спонсор на женския турнир по тенис Benelux Open и на турнира по голф Golf Open Tournament. Появява сe и линията Mexx Sport Man. 1997г. е ключова за развитието на марката. Стартират направленията Mexx Fragrance за парфюмерия, Mexx Shoes за обувки, Mexx Time за часовници, Mexx Bags за чанти, Mexx Bed and Bath за домашни дрехи и спално бельо, Mini Mexx Home за детски мебели и Mexx Socks за чорапи. През 1998г. тръгва и направлението Mexx Eyes за диоптрични и слънчеви очила. През 2000 година се появява линията Mexx Jewels, а две години по-късно започва производството на декоративна козметика под името Mexx Colors и на джинсови облекла Mexx Jeans. За да е по-близо до клиентите си, марката прави рекламна кампания, в която стоката се рекламира не от модели, а от обикновени хора с различни професии. Холандската марка Mexx винаги се е отличавала като марката на оптимистите и на радостта. Днес Mexx има повече от 1000 магазина в 65 страни.