Филтрирай по
Категории
Цена
лв. лв.
Размер
Ароматна група
Пол
Филтър

Списък с продукти от Lacoste

Покажи:
40
20 40 60
Показани са 1-2 от общо 2 артикул(а)
lacoste-l`homme-parfyum-za-maje-bez-opakovka-edt-6530232596.jpg

Lacoste L`Homme Тоалетна вода без опаковка

  • Цитрусови
  • Дървесни
  • Амброви
(1)
49,99 лв.
Lacoste L`Homme Intense Тоалетна вода за мъже EDT
64,99 лв.

Lacoste

През 1984г. Lacoste предлага първия си аромат за спортисти и почитатели на спорта. Lacoste pour Homme  и останалите  аромати пожънали успех и станали безпогрешния подарък за мъже и жени. Парфюмите Lacoste са способни да раздвижат стихиите, бушуващи в кръвта на младите хора, да им дадат стремителна и неудържима бодрост. Ароматите Lacoste са в състояние да пробудят чувствата и да създадат атмосфера на радост и невероятна лекота.

Аромати

Lacoste Booster  е аромат за мъже, от групата на цитрусово-папратовите. Композицията му включва мускус, ирис, жасмин, бял нарцис, иланг-иланг, мексиканска тубероза,сандалово дърво, кедър, амбра, бергамот, момина сълза, черна боровинка, малина и миро.

Lacoste Challenge Re/Fresh е създаден на основата на уникалната технология на вътрешния таймер, който позволява на аромата да се самообновява и да става отново и отново ободряващ, в продължение на целия ден. Композиция от аромати за мъже - брезови листа, кардамон, риган, розмарин и пачули.

Lacoste Dream Of Pink е посветен на младите момичета, пълни с енергия и страст към живота. Уникален и много женствен аромат с цветно-плодово звучене, дарява лекота, ярки емоции и свобода. Сладките червени плодове от връхните ноти подчертават женската неотразимост. Сърцевината от роза и цвят на лотос се съединява в хармоничен букет. Завършващи ноти от сандал и мускус.

Lacoste Eau de Lacoste L.12.12. Pour Elle Sparkling: източен аромат, нежен и апетитно-съблазнителен, в чиито акорди се открива нотата на натурален мармалад. Сладките гурме мотиви в началото на женствения букет великолепно се съчетават нотата пачули. Композиция от мармалад, пачули и ценна дървесина. Топъл и мек парфюм, покоряващ с нежност и създаващ комфорт.

История

Участвайки в Открития шампионат на САЩ през 1926г. френският тенисист Рене Лакост бил облечен в саморъчно изработено бяло поло с къси ръкави, което се отличавало от традиционните ризи с дълги ръкави на другите състезатели. Полото било от трико и осигурило комфорт на Рене по време на играта в силната жега. През 1927г., по време на купата Дейвис, американската преса нарекла Лакост „крокодила“  заради  бас за куфар от крокодилска кожа. Капитанът на френския отбор обещал куфара на Рене, ако вземе купата. Прякорът му допаднал на феновете , а приятелят му Роберт Джордж нарисувал крокодил и го зашил на сакото му. Така крокодилчето станало лого. През 1933г., след излизането на Рене Лакост от големия спорт, заедно със собственика на най-голямата френска компания за трикотаж Андре Жил, основали фирмата La Societe Chemise Lacoste. Произвеждали дрехи за игра на тенис, за голф и за ветроходство. През 1951г. компанията представя нова линия от цветни ризи и започва износ за САЩ. 1963 е годината, в която компанията преминава в ръцете на сина на Рене- Бернар Лакост. През 70-те година фирмата произвежда вече и футболни екипи, диоптрични и слънчеви очила, ежедневни обувки и различни кожени изделия. През 1968г., съвместно с парфюмерийната компания „Жан Пату“, бил пуснат първия мъжки аромат Lacoste. Следват около 20 нови имена парфюми, в създаването на които взимат участие парфюмерите Laurent Bruyere, Olivier Cresp, Claude Dir, Annick Menardo и Domitille Michalon.