Парфюми Guy Laroche

Guy Laroche: парижка изтънченност 


Марката Guy Laroche (Ги Ларош)  създава продукция от висока ценова категория. Стойността на продуктите е оправдана от ексклузивността на марката, високото качество и безупречната фирмена история. Днес търговската къща продава авторски облекла, часовници и парфюмерия.

 

Продукцията на Guy Laroche е синоним на всички френски ценности в областта на модата – елегантност, съблазнителност, оригиналност, изисканост и креативност.

 

 

Аромати

 

Fidji – изключително популярен и въпреки многото си издания, запазва своята оригиналност и притегателна сила. За първи път е пуснат през 1966 г., като дамски парфюм от групата на цветните аромати. Връхни ноти от ирис, хиацинт, бергамот и лимон. Сърдечни ноти от теменужка, корен на ирис, жасмин, карамфил, роза и иланг-иланг. Нотите на базата са от сандал, амбра, пачули, дъбов мъх, мускус и ветивер.

 

Horizon – мъжки летен папратов аромат с ярки зелени ноти, пуснат от Guy Laroche през 1993 г. и ползващ се до ден днешен. Парфюмът е истинско чудо – топъл и прохладен едновременно. Освежава с началните си ноти от искрящ бергамот, ароматна мента, лавандула и топлите акорди на черно френско грозде. Сърцето на аромата звучи нежно с циклама, меден жасмин, кадифена роза и карамфили, обкръжени от акордите на тамян, здравец и борови иглички. Базовите ноти на парфюма идват с  нотите на пачули, дъбов мъх, кедър, сандал, кожа, мускус и амбра. Елегантен, но и леко брутален аромат, подчертаващ всички мъжки качества.

 

 


Drakkar Noir  е друг  популярен аромат на известната парфюмерийна компания Guy Laroche от 1982 г. Основата на парфюма е от папратови ухания. В композицията са използвани кориандър, карамфил, канела, ела, амбра, дъбов мъх, ветивер, бергамот и лимон. Ароматът е загадъчен и тайнствен. Оригинална  изтънчена красота и притегателна сила.

 

История:


Основател на марката е Ги Ларош, моделиер от Франция. Кариерата му започва през 1949 г., със създаването на дамски шапки. По това време моделиерът работел като помощник на Жан Десе. Своя собствена модна къща, Ларош основава през 1957 г. През същата година е представена първата му колекция от облекла. Първият аромат на Guy Laroche – Fidji - излиза през 1966 г., и става визитна картичка на марката. През 70-те години, дизайнерът се отказал от  ежедневните облекла и насочил вниманието си към създаване на колекции за подиума.

 


Ароматът J’ai Ose, който бил представен през 1977 г., произвел истински фурор в света на дамската парфюмерия. 10 години по-късно премиерът на Франция  Жак Ширак връчил на Ги Ларош званието Кавалер на Почетния Легион.


След смъртта на Ларош през 1989 г., наследниците му продължили развитието на компанията. Днес марката Guy Laroche продължава да създава луксозни дрехи, необикновени аксесоари, елегантни часовници и изумителна парфюмерия. 


 

Продължавайки да използвате този уебсайт, Вие се съгласявате с Политиката за употреба на „бисквитки“. Научи повече тук. Затвори