Филтрирай по
Категории
Цена
лв. лв.
Филтър

Списък с продукти от Escada

Покажи:
40
20 40 60
Показани са 1-6 от общо 6 артикул(а)
-55% escada-fairy-love-limited-edition-toaletna-voda-za-jeni-edt-6804338380.jpg
109,99 лв. 49,99 лв.
  • -60,00 лв.
escada-celebrate-n-o-w-parfyum-za-jeni-edp-6243825871.jpg
49,99 лв.
escada-magnetism-parfyum-za-jeni-edp-6060635361.jpg
96,99 лв.
escada-magnetism-parfyum-za-jeni-bez-opakovka-edp-5940117301.jpg

Escada Magnetism Парфюмна вода без опаковка

  • Цветни
  • Дървесни
  • Амброви
(1)
55,99 лв.
escada-especially-parfyum-za-jeni-bez-opakovka-edp-5903938621.jpg

Escada Especially Парфюмна вода без опаковка

  • Цветни
  • Дървесни
  • Амброви
(1)
59,99 лв.
-33% escada-especially-parfyum-za-jeni-edp-549926392.jpg
74,99 лв. 49,99 лв.
  • -25,00 лв.

Креативност и класа от Escada

Парфюми, дамски дрехи, обувки, чанти, спортни стоки и аксесоари обединява в едно производство  една от най-известните немски марки Escada. Компанията събира на едно място  група от международни марки за луксозни стоки. Escada има представителства в повече от 6о страни. Основните пазари са в страните от Северна Америка, Европа и Азия.

Аромати

Escada Homme -първият мъжки аромат на Escada, появил се през 1993г. Класически аромат с благородна нота коняк, която му придава разкош и богатство. Начална нота: бергамот, лавандула, лимон, лайм, мандарина, зелени ноти, портокал, анасон. Сърцевина от кардамон, градински чай, плодове от хвойна, кимион, черен пипер, лаврови листа, карамфил, папрат, здравец, жасмин, момина сълза, роза и коняк. Завършваща нота от пачули, сандал, ванилия, мускус, амбра и бобчета тонка. Casual Friday – спокоен, комфортен, изискан мъжки аромат. Той не е допълнение към гардероба, а състояние на душата. Основни ноти: кедър, пачули, канела, анасон, женско биле, цвят на памук, кардамон, карамфил, амбра и ванилия. Escada – първият аромат на марката, появил се през 1990 г. Понякога го наричат Escada Original. Флаконът представлява стилизирано сърце. Този флакон е послужил за основа на флаконите за сезонни аромати Escada. Начална нота от италиански бергамот, френски зюмбюл, праскова и кокос. Сърдечни ноти от жасмин, иланг-иланг, ирис и карамфил. Завършваща нота от сандал, мадагаскарска ванилия и мускус. Sentiment е дамски парфюм, събрал в себе си всички отенъци на любовта. Скъп, женствен и романтичен – идеален аромат за носталгични романтични вечери и класически черно-бели филми. Най-добрия романтичен подарък за любимата жена. Букет с ориенталска композиция. Начална нота от ирис, зелена мандарина, магнолия и червен касис. Сърцевина от ирис, майска роза, индийска тубероза, бяла праскова. Шлейф от ирис, сандал и ванилия. Дизайнът на флакона -издължено розово сърце символизира смесването на червеното с бялото, на страстта с чистотата.

История

Компанията Escada е основана в Мюнхен през 1976 г. от съпрузите Маргарет и Волфганг Лей. Маргарет е шведски супер модел, която в края на 60-те години работела в немската фирма Mondi. Така Маргарет поела дизайна и производството, а Волфганг икономическите въпроси. Благодарение на креативния подход в избора на цветове и тъкани, моделите на Escada  се отличавали от всичко друго на пазара. Името Escada, марката дължи на състезателен кон, на когото семейството заложило и той победил. По принцип Escada била ориентирана към производство на скъпи дизайнерски дрехи. Ръководството взело решение да създаде по-достъпна марка. Новата марка получила името Laurel и станала дори по-известна и от Escada. 80-те години на ХХ век се характеризират със завишен интерес към немската мода. Ето защо Волфганг Лей взел решение за начало на международна експанзия от страна на Escada. Компанията разширила и своя асортимент, като през 1990 г. се появява първия аромат Escada, а след това и линията козметика  Escada Beaute. След смъртта на Маргарет, креативен директор станал Михаел Штолценбург, който допринесъл за развитието на компанията в  посока съвременна и младежка посока. Escada  започва необичайна  парфюмерийна кампания, пускайки сезонни аромати. Един от тях е  летния аромат Chiffon Sorbet, който се продава само от май до август. През 1994 умира и Михаел Штолценбург. За нов креативен директор е привлечен Тод Олдам, благодарение на когото тръгва линията Escada Sport. Следващата година Escada пуска и линия трикотаж, достъпна в най-различни цветове. Появяват се слънчеви очила, бельо, бижута, обувки, шалове и вратовръзки. В началото на 21 век, Escada има 375 бутика по целия свят. През 2004 г. Escada пуска и детска серия Escada Kids. Следват вътрешни конфликти и спад в печалбите до 2009 г. когато е обявен банкрут. През същата година, компанията е купена от индийския милиардер Лакшми Митал.