Дезодоранти за мъже - Мъжка парфюмерия Bvlgari

 
лв. лв.
Сортирай по

BVLGARI за богове  и богини

 

 

Първият аромат BVLGARI с името  Eau the Vert  излиза през 1992 година. От тогава марката е създала  повече от 30 нови парфюма,  въплащаващи смелия и дързък дух на съвременността. Свежите и вибриращи ноти на парфюмите BVLGARI  изразяват природната чувственост и отделят особено внимание на модните тенденции. BVLGARI има определено отношение към гръцките и римските легенди и митове. Затова създава аромати -митове за съвременните мъже и жени, превръщайки ги в съвременни богове и богини.

 

 

Парфюми – митове!

 

BVLGARI  AQVA Pour Homme MARINE е превъплащение на свежестта и прозрачността на водата. Само името е способно да предаде синьо-зеления цвят на морската стихия. Разкошен и искрящ аромат. Създаден за енергичния и уверен в себе си мъж. Свежестта идва от грейпфрут, нар, розмарин и бял кедър.

 

BVLGARI Man е безпрецедентно иновационния  символ на новия мъж. Чувствен аромат, вдъхновен от ярката мъжка непосредственост, естествената природна елегантност и истинската харизма. Парфюмът е за изтънчени мъже, които са намерили своя път в живота, но са отворени за всичко ново.

 

BVLGARI Man In Black. В чест на 130-ия си юбилей, легендарната бижутерийна марка представя своя ориенталски аромат  Man In Black. Той е доказателство за съвременната концепция за непокорен характер. Скъпоценните ноти на уханието нежно обгръщат и същевременно превръщат във вихър мъжката увереност и несъкрушима сила.

 

Mon Jasmin Noir е изящно продължение на италианските бижутерийни традиции за изискани дами. Изтънчен и съблазнителен, този шедьовър на парфюмерийното изкуство излъчва най-ярката страна от цветовете на жасмина. Топлият и чувствен аромат демонстрира  наситен, загадъчен и хипнотичен характер.

 

Omnia Coral показва истинската същност на лятото. Парфюмът носи радост, удоволствие, възторг и сладострастие. Връхните му ноти са на ягода и сладка круша.

Goldea : Ярък, златен, мускусен аромат. Флаконът Goldea сам по себе си представлява бижу, в което присъстват символите на богинята на Слънцето: златна корона и змия. Основните нотки на Goldea  са мускус и средиземноморски плодове.

 

История на марката

Името на италианската компания за луксозни стоки се изписва с традиционната римска азбука, където V съответства на съвременното U.

Създадена е от Сотириос Булгарис, син на български емигранти от Епир, Гърция. Сотириос започва кариерата си като бижутер в родното си село Paramythia, където първия му магазин все още може да се види. През 1877 заминава за остров Корфу, а после и за Неапол. По-късно се премества в Рим, където през 1884 г. основава компанията си и отваря втория си магазин. Римският бутик  се радва на огромен успех през 50-те и 60-те години на миналия век, когато, благодарение на кино студията „Чинечита“, клиенти на Bvlgari стават Елизабет Тейлър, Марлене Дитрих, Кларк Гейбъл, Гари Купър, Одри Хепбърн, София Лорен. Роми Шнайдер, Джина Лолобриджида и др.

Бижутата на BVLGARI от началото на ХХ век са с по-стилизирани и геометрични форми от платина. След 1930 г, изделията стават помпозни и импозантни с големи скъпоценни камъни. През военните години BVLGARI заменя платината със злато, а камъните върху бижутата стават по-малки и по-малко на брой.

Следва подем и връщане към платината. Ювелирните изделия през 70-те години са изключително разнообразни и вдъхновени от празничните фойерверки и изкуството на Изтока. През 80-те дизайнерите на BVLGARI залагат на  опростените, но обемни форми, на ярките цветове и стилизирани декоративни мотиви. Към днешна дата болшинството от бижутата са от жълто злато.

 

 

 

Продължавайки да използвате този уебсайт, Вие се съгласявате с Политиката за употреба на „бисквитки“. Научи повече тук.Затвори