Парфюми Mancera

 
лв. лв.
Сортирай по

История на марката 

 

     Mancera е все още нова, но ярка и вече доста известна марка селективна парфюмерия, чиито аромати въплъщават богатството и екзотиката на далечните страни.

 

     Историята на компанията започва със срещата на няколко пътника по време на полет. Както знаем, тези случайни на пръв поглед срещи са най-съдбоносни. Сред младите мъже, които се срещат, има няколко архитекта, както и един парфюмерист по образование - Пиер Мансера, който им разказва за мечтата си да има собствената специална ароматна линия.

     Така спонтанно и приключенски започва историята на компанията, която получава името на създателя си. През 2007 г. в Париж е открит първият бутик на новата парфюмерия. Той се намира на шикозната улица Place Vendom, изпълнена с луксозни ресторанти, елитни клубове, красиви къщи, в които живеят най-богатите парижани. Бутиковият бутик на компанията Mancera перфектно допълва изисканата архитектурна серия и, разбира се, бързо привлича богати купувачи. Сред любителите на нишовата марка са известни личности в шоубизнеса, изтъкнати бизнесмени и дори политици.

 

     Каква е тайната на успешния старт на новата, почти инпулсивно създадена марка? Париж - град, изпълнен с впечатления, лукс и изненади... Голяма част от успеха се дължи на навременността на идеята на Пиер Мансера. Той успява да усети и въплъти точно тази линия парфюм, която светът не е виждал. Друг фактор за успех - прекрасен екип от помощници и съмишленици, които буквално са генератор на свежи идеи. Но специален акцент бе стиловият и необикновен дизайн на колекцията, реализиран от приятели и дизайнери. Истинското ноу-хау на Mancera е във флаконите. Това не са просто оригинални бутилки за аромати, но и високотехнологичен продукт. Както много хора знаят, скъпите парфюми, съставени от натурални съставки, не се съхраняват твърде дълго. За да се предпази деликатната структура на ароматите, те се обръщат към френската дивизия на CNES, космическа технология компания, за помощ. По поръчка фирмата е разработила за Mancera специални стъклени бутилки, подобни на състава на тези, от които се правят отвори за космически кораби. Какво дават? Стъклото не пропуска слънчевата светлина и топлина, които са толкова вреди за обикновените флакони.

 

       Но може би най-важната заслуга на популярността на Mancera са техните уникални аромати, вдъхновени от очарователни земи, интересни пътешествия, екзотични страни и ярки приключения. При вдишване на неговите аромати е толкова лесно да си представите непроходима джунгла или далечен хоризонт на морския бряг, гореща дива пустиня или пъстър ориенталски базар. 

История на марката 

 

     Mancera е все още нова, но ярка и вече доста известна марка селективна парфюмерия, чиито аромати въплъщават богатството и екзотиката на далечните страни.

 

     Историята на компанията започва със срещата на няколко пътника по време на полет. Както знаем, тези случайни на пръв поглед срещи са най-съдбоносни. Сред младите мъже, които се срещат, има няколко архитекта, както и един парфюмерист по образование - Пиер Мансера, който им разказва за мечтата си да има собствената специална ароматна линия.

     Така спонтанно и приключенски започва историята на компанията, която получава името на създателя си. През 2007 г. в Париж е открит първият бутик на новата парфюмерия. Той се намира на шикозната улица Place Vendom, изпълнена с луксозни ресторанти, елитни клубове, красиви къщи, в които живеят най-богатите парижани. Бутиковият бутик на компанията Mancera перфектно допълва изисканата архитектурна серия и, разбира се, бързо привлича богати купувачи. Сред любителите на нишовата марка са известни личности в шоубизнеса, изтъкнати бизнесмени и дори политици.

 

     Каква е тайната на успешния старт на новата, почти инпулсивно създадена марка? Париж - град, изпълнен с впечатления, лукс и изненади... Голяма част от успеха се дължи на навременността на идеята на Пиер Мансера. Той успява да усети и въплъти точно тази линия парфюм, която светът не е виждал. Друг фактор за успех - прекрасен екип от помощници и съмишленици, които буквално са генератор на свежи идеи. Но специален акцент бе стиловият и необикновен дизайн на колекцията, реализиран от приятели и дизайнери. Истинското ноу-хау на Mancera е във флаконите. Това не са просто оригинални бутилки за аромати, но и високотехнологичен продукт. Както много хора знаят, скъпите парфюми, съставени от натурални съставки, не се съхраняват твърде дълго. За да се предпази деликатната структура на ароматите, те се обръщат към френската дивизия на CNES, космическа технология компания, за помощ. По поръчка фирмата е разработила за Mancera специални стъклени бутилки, подобни на състава на тези, от които се правят отвори за космически кораби. Какво дават? Стъклото не пропуска слънчевата светлина и топлина, които са толкова вреди за обикновените флакони.

 

       Но може би най-важната заслуга на популярността на Mancera са техните уникални аромати, вдъхновени от очарователни земи, интересни пътешествия, екзотични страни и ярки приключения. При вдишване на неговите аромати е толкова лесно да си представите непроходима джунгла или далечен хоризонт на морския бряг, гореща дива пустиня или пъстър ориенталски базар. 

Продължавайки да използвате този уебсайт, Вие се съгласявате с Политиката за употреба на „бисквитки“. Научи повече тук.Затвори