Списък с продукти от Hermes
Hermes Un Jardin Sur Le Nil Тоалетна вода без опаковка
- Цветни
- Цитрусови
- Дървесни
- -55,00 лв.
Hermes e основана в Париж Франция в далечната 1837г. Създател е Тиери Хермес и е притежание на семейството и до днес. В самото начало се прозвеждат копринени шалове, но с течение на времето дружеството се разширява и става прозводител на обувки, ботуши, куфари, декорации за дома, аксесоари и разбира се шалове. Бутици с логото на известната марка днес има по целия свят. Особено внимание представлява гамата парфюми. Terre, Equipage, Caleche, Celly Caleche, Hauburg са само малка част от палитрата аромати. Hermes e може би най-представителната марка френски лукс.
Hermes: Безкомпромисният стил
Hermes е една от най-известните модни къщи, която повечето хора асоциират с известната чанта Birkin Bag, с копринените карирани шалове, с коланите с буква H на катарамата и с оранжевите кутийки със сатенени панделки и семплото аристократично лого. Счита се, че тези вещи са задължителни за всеки гардероб, чийто притежател се смята за ценител на модата. Компанията Hermes притежава огромна империя от магазини, разположени в повече от 30 страни по света. Никога няма да видите надпис „Разпродажба“ в магазин на Hermes. Бизнесът е семеен и повече от 170 години успява да съхрани традициите си и привързаността към определени ценности.
Аромати
Hermes Terre'D Hermes излиза през 2006 г., като изразителен, самостоятелен и аромат с характер, който помага на всеки да осъществи контакт с природата. Тази тоалетна вода разкрива мъжествена композиция от дървесни и цветни ноти, добавя солидност, елегантност и стил. Колоритът на Средиземноморието е придаден от акордите на цитруси и дървесина и зелени оттенъци на здравец, ветивер и пачули. Композицията е обогатена с грейпфрут, портокал, черен пипер и кедър.
Hermes Un Jardin Apres La Mousson е аромат от 2008 г. Зарежда с умопомрачителна бодрост и свежест. Един от трите аромата, създадени да се ползват в дъждовно време. Основните му компоненти са джинджифил, кориандър, ветивер и кардамон.
Hermes Caleche – класически дамски аромат от 1961 г. Свежестта във връхните ноти от бергамот, лимон, нероли и мандарина е последвана от искрящия цветен аромат на гардения, иланг-иланг, жасмин, роза, ирис и момина сълза в средните ноти. Базата е създадена от Тонка, сандал, дъбов мъх, кипарис, олибанум, бял кедър, ветивер, амбра, мускус и кумарин.
Hermes 24 Faubourg – дамски аромат от 1995 г.. от цветно-шипровото семейство. Вдъхновената от слънцето композиция, обединява няколко вида аромати – сладникавото и нежно ухание на цветя с интензивните оттенъци на амбра и шипровите акорди на ириса. Изисканата симфония е допълнена с бергамот, портокал, хиацинт, праскова, пачули, сандал, жасмин, Тиара, ирис, портокалов цвят, амбра и ванилия.
Hermes Eau Claire des Merveilles – излиза на пазара през 2004 г., като част от семейството на цветно-дървесните аромати. Въздушната композиция се открива с коктейл от цитруси. В сърцето властва ярък букет от цветя. Основата на композицията е обвита в ореола на дървесното благоухание на кедър, сандал, ветивер, мъх, подправени с аристократичните акорди на сива амбра.
История
Когато Thierry Hermes, сарач, емигрант от Германия, взел решение да открие своя работилница в Париж в оживения, но не много изискан квартал Мадлен, той едва ли е мечтал за подобен успех. Трябва да отбележим, че работилницата е открита през 1837 г., а след 30 години, разработената от него машина за изработка на юзди завоювала медал на Световно изложение.
В средата на на 1928 г., в живота на компанията бил направен поредния сериозен пробив. Бил произведен първия копринен шал. С това интересите на фирмата не приключили и с времето Hermes представили на пазара бижута – златни и сребърни украшения, часовници, многообразни модни аксесоари, пепелници, канцеларски принадлежности и висококачествени колекции от облекла. Поколения от семейството работели за благото на фирмата. През 50-те години на миналия век, компанията добавя още един вид бизнес към историята на успеха си. Появяват се серия парфюми, първият от които е Eau d’Hermes. През 1961 г., излиза ароматът Caleche, които и до днес се смята за класика във френската парфюмерия.
Често задавани въпроси
Богат асортимент от парфюми ли притежава марката Hermes?
Брандът е една от най-старите модни марки в света, датираща от далечната 1837г. Безспорно за това време Hermes са успели да оставят траен отпечатък както в света на модата, така и в света на парфюмерията. Сред продуктовия ароматен каталог на бранда можем да открием над 100 есенции, всяка от които се отличава с невероятни акорди и запомнящи се композиции.
Какво издига Hermes на върха в модния свят и защо и до днес марката се радва на заслужено обожание?
Феновете на марката са категорични – освен с блестящите си парфюмни композиции, брандът е добре познат и със селекцията си от кожени чанти и копринени шалове. Чантите Kelly и Birkin и до днес са едни от най-известните модни аксесоари в света. Не е изненадващо, че парфюмните есенции на Hermes следват съдбата на модните им линии и също оглавяват челните места в сърцата на потребителите.
Кой парфюм на Hermes трябва да присъстват в ароматната колекция на съвременния господин?
Мъжката парфюмерия безспорно е една от силите на френската марка. Terre d’Hermes е може би най-разпознаваемият аромат на бранда и милиони мъже по света го описват като изключително стилен и обаятелен. Притежава изкусно съдържание, в което долавяме прекрасни и добре балансирани парфюмни съставки:
- Портокал, грейпфрут;
- Мушкато, черен пипер;
- Печули, кедър, ветивер;
С кое дамско благоухание от марката да зарадваме любимата жена?
Никак не е трудно да зарадваме любимата жена, избирайки парфюм на марката Hermes. Twilly d’Hermes е изключително подходящ избор за случаите, в които желаем да предизвикаме усмивката на лицето на онази, която обичаме. Чувствените акорди от джинджифил, тубероза и сандалово дърво обуславят перфектния баланс между елегантност и чувственост.
Парфюмите на Hermes част ли са от последните актуални ароматни тенденции?
С увереност заявяваме, че ароматните предложения от марката и сега, и винаги ще представляват част от актуалните парфюмерийни тенденции. Брандът винаги е диктувал модните правила и е повече от естествено притежанието на тяхно благоухание да е символ на лукс, стил и непреходна елегантност.