Комплекти - Парфюмерия Jimmy Choo

 
лв. лв.
Сортирай по

Jimmy Choo - възходът на луксозната марка


През 1996 г., се появява първият чифт обувки от марката Джими Чу. Но никой не е предполагал, че в новото хилядолетие, това име ще се споменава в песните на американските поп-звезди и в култовите сериали. Качествените и стилни обувки и аксесоари покоряват стотици хиляди женски сърца. В марката е скрита някаква тайна, която е известна само на създателите ѝ. Но те ревниво пазят тайните и съобщават на почитателите си само новините. Като например – появата на парфюмерия Jimmy Choo.

 

Аромати

 

Jimmy Choo – невероятна женственост и чувственост, скрити в цветно-плодов аромат от 2011 г. Джими Чу е пълен със свежест и съблазън. Принадлежи към семейството на шипровите плодови аромати. Връхните ноти  са от мандарина, круша и зелени ноти. Нотите на сърцето са от орхидея. Базата е съставена от ирис и пачули.

 

Jimmy Choo Exotic  е плодово-цветен дамски аромат от 2014 г. Флаконът е ярко оранжев на цвят. Освежаващ букет от плодови и сладки акорди, допълнен с изразителни цветни акценти и умерен аромат на пачули и цитруси. Връхните ноти са от черно френско грозде и розов грейпфрут. Нотите на сърцето са от пасифлора и тигрова орхидея. Базата е съставена от пачули и малини.

 

Jimmy Choo Man е първия мъжки аромат на марката, представен като парфюм за елегантни мъже с чувство за стил  силна вяра в себе си. Изхождайки от този образ, за лице на рекламната кампания на аромата е избран артистът  Кит Харингтън, познат с ролята си на Джон Сноу в сериала  Game Оf Thrones. Неговите дързост и чувственост са в противоречие с класическата представа  за британския джентълмен. Jimmy Choo Man е композиция от плодови и дървесни ноти. В състава са включени акордите на, розов пипер, меден пъпеш, лавандула листа от ананас, велур и пачули.

 

 

История

 

Дизайнерът Джими Чу е роден през 1961 г., в Пинанг. Кариерата си започва едва на 11 години, когато изработва първия си чифт обувки. По-късно постъпва в Лондонския колеж  Gordwainers Technical College и през 1983 г., го завършва с отличие. През 1986 г., наема сградата на стара болница и започва да произвежда обувки. Когато колекцията му е показана в известно модно списание, Jimmy Choo се сдобива с нови, при това знаменити клиенти, сред които била и принцеса Даяна. Успехът се усмихва на младия дизайнер и през 1996 г.,  неговата позната Тамара Мелон убеждава баща си да инвестира в марката Jimmy Choo достатъчно крупна сума и тя става съдружник на вече съществуващото предприятие.

 

През 2001 г., дизайнерът продава половината компания и създава само най-висок клас дрехи. Освен това, започва и производство на чанти, които по нищо не отстъпват на качеството на дрехите и обувките. В рекламата на марката огромна роля изиграва и сериалът „Сексът и градът“, където героинята на Сара Джесика Паркър говори за това, че е загубила своите обувки Jimmy Choo, подчертавайки, че те са огромна ценност.

 

Друга бизнес линия на Jimmy Choo е създаването на аромати. Парфюмите му могат да бъдат „носени“ както на вечерни балове, така и на делови срещи. Легендарното муранско стъкло служи за вдъхновение в разработката на дизайна на флаконите.
Днес Джими Чу живее в Лондон и работи за налагането на производството на обувки в Малайзия и повишаване на качествата на местните моделиери.
 

Продължавайки да използвате този уебсайт, Вие се съгласявате с Политиката за употреба на „бисквитки“. Научи повече тук.Затвори