Парфюми, комплекти и козметика - избери от ТОП предложенията тук
ОНЛАЙН ОТ 2009 ГОДИНА
САМО 3.99 ЛВ!
ВЪВ FACEBOOK
Парфюмерията Chopard се отличава с изключително качество и оригиналност. Тя събират в себе си целия стил и класа на марката, градени през годините на развитие. Chopard може да предложи увереност на своите клиенти. Дали тя ще се съдържа в миниатюрно часовниче с диаманти или ще е аромат, който не остава незабелязан, класата и традицията на марката няма да подведат ценителите. Chopard отговаря и на най-изискания вкус на всяка възраст.
Chopard Casran е силен източен аромат на подправки и екзотични дървета. Топъл и мъжествен, парфюмът създава увереност и спокойствие. Необичайната базова нота на лавандула и брезови листа, преминава в сърцето от естрагон и треви. В шлейфа са дървесните ноти на сандал, ванилия, кехлибар и кедър. Chopard pour Homme разкрива духа на чудесния бижутер и часовникар Шопар. Ароматът олицетворява страстта към живота, към красотата и елегантността. Дървесно-подправкови ноти от Изтока. Парфюмът е затворен в семпъл но елегантен стъклен флакон. Съвременна класика, нова интерпретация на духа от 19 век. Независимо дали мъжът заема ръководен пост или е зад волана на колата си, той има нужда от енергията на Chopard pour Homme. Wish на Chopard е свеж дамски ориенталски аромат в напомнящ обработен диамант син флакон. Ароматна ванилова приказка за загадъчни жени. Притежава мистичното ухание на акация, теменужка и роза. Chopard Casmir е цветно-пикантен аромат, напомнящ Далечния Изток. Плодов микс от праскова, манго и портокал, допълнен от аромата на кокос и бергамот, Сърце от жасмин и момина сълза. Шлейф от здравец. С нотките си на мускус и ванилия, парфюмът е особено подходящ за вечерно време.
Историята на марката започва в Сонвил, Швейцария. През 1860 г. Луи-Улис Шопар основал малка часовникарска фирма. През 1920 г. Chopard се установява в Женева, където започва производството на часовници с високо качество. 3 години по-късно, Chopard се обединява с компанията Eszeha. Всяка година Chopard растяла и се развивала. Били открити дъщерни предприятия в Париж и Ню Йорк. Когато през 1963 г. Последният собственик от фамилията Пол-Андре Шопар се оттеглил от бизнеса, фирмата била предадена в ръцете на младия бижутер Карл Шойфел. Още през първите години от управлението на фирмата, Шойфел добавил към часовниците и бижутерски сегмент. Най-успешната колекция на марката била Happy Diamonds през 2976 г.-прекрасни часовници с диаманти и сапфири. През 1980, Chopard започва производството и на спортни часовници с кожени каишки. Междувременно бизнесът е разширен с нови артикули – слънчеви очила, неотстъпващи по блясък на бижутата и часовниците. В началото на 90-те години на миналия век, Chopard покорява жените вече и с аромати. Най-забележителните са Casmir и Wish. Днес марката е една от най-скъпите в света. Произвеждайки разкош, печели доверието и любовта на клиентите си. Показателите за успеха на Chopard са качество, вкус и стил. От 1998 г. Chopard е партньор на кинофестивала в Кан. През 2007 г. специално за фестивала, Chopard създава 60 украшения на стойност повече от милион евро. Почти всички са продадени. В днешно време компанията разполага с 3 производствени площадки в Швейцария и Германия. Продукцията се разпространява чрез 13 дъщерни компании, разположени по целия свят. Освен това, има повече от 90 бутика Chopard.